Η τράπεζα καταναλωτικών υπηρεσιών φαίνεται πως ήρθε για να εντυπωσιάσει, αφού στα εγκαίνια του πρώτου καταστήματός της στο Holborn του Λονδίνου, προσέφερε πρωϊνό στους πελάτες της και μπισκότα τους σκύλους τους! Η τράπεζα προσπαθεί να δημιουργήσει ένα πιο φιλικό και προσιτό προφίλ στους πελάτες της, λειτουργώντας 7 μέρες τη βδομάδα. Συγκεκριμένα, λειτουργεί από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ καθημερινά, με εξαίρεση την Κυριακή, όπου είναι ανοικτή λιγότερες ώρες, επιτρέποντας στους πελάτες της να πάρουν μαζί τους τον «καλύτερό» τους φίλο.
Οι πελάτες, ακόμη, έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες, οι οποίες θα εκτυπώνονται και θα εκδίδονται στο κατάστημα μέσα σε μόλις 15 λεπτά.
Σημειώνεται ότι η Metro σκοπεύει να ανοίξει άλλα τρία υποκαταστήματα στο Λονδίνο μέσα στις επόμενες τρεις βδομάδες, ενώ στόχος της είναι να φτάσει τα 200 έως το 2020, λαμβάνοντας το 10% της εγχώριας αγοράς καταναλωτικών τραπεζικών επιχειρήσεων. Επιπλέον, επιθυμεί το άνοιγμα 10.000 λογαριασμών μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου και ένος εκ των ιδρυτών της, Anthony Thomson, η τράπεζα προσανατολίζεται στη λιανική και εμπορική τραπεζική αγορά, ενώ επιχειρεί να αντλήσει 250 εκατ. στερλίνες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, με σκοπό τη χρηματοδότηση της επέκτασή της.
Έχει υιοθετήσει, δε, το «business plan» της αμερικανικής Commerce Bancorp, της τράπεζας που είχε ιδρύσει ένας άλλος εκ των ιδρυτών της, ο Vernon Hill, ο οποίος, έπειτα την πούλησε στην καναδέζικη Toronto-Dominion Bank.
Με στόχο, λοιπόν, την εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στην τραπεζική αγορά, η Metro Bank είναι έτοιμη να ριχτεί στη μάχη. Ανταγωνιστές της; Οι τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της Αγγλίας (HSBC, Barclays, Lloyds, Royal Bank of Scotland), οι οποίες εμφάνισαν συνολικά προ φόρων κέρδη υψους 2,5 δισ. στερλινών από τις καταναλωτικές τραπεζικές υπηρεσίες το 2009.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr