Το ίδιο ή κάτι παρόμοιο κάνουν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας προβάλλοντας δήθεν αιτήματα για καλύτερη λειτουργία του εναέριου χώρου, αλλά στην πραγματικότητα για να μοιραστούν σε επιδόματα κάποια κοινοτικά χρήματα. Και φυσικά δεν μπορούσαν να κρατήσουν άλλη στάση οι φορτηγατζήδες, που νέμονται τον ίδιο αριθμό αδειών από το 1971 και έτσι κρατούνται οι αξίες τους πολύ ψηλά. Φυσικά και αυτοί μέχρι θανάτου θα κάνουν απεργία, όπως και οι ελεγκτές μέχρι τελικής πτώσης θα καθυστερούν την εναέρια κυκλοφορία. Αλλά για να μιλήσουμε σοβαρά, αν οι ελεγκτές αναγκασθούν να καταθέσουν τελικά τα όπλα, οι φορτηγατζήδες μπορεί να αποδειχθούν πιο σκληρά καρύδια και να δημιουργήσουν μεγάλα προβλήματα. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ίσως θυμούνται ότι στη Χιλή γονάτισαν τον Αλιέντε πριν τον ανατρέψει ο στρατός, αλλά βέβαια τότε τους χρηματοδοτούσε η CIA.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλοι αυτοί βρίσκουν και κάνουν, πιστοί στις παραδόσεις που έχουν δημιουργηθεί εδώ και 35 χρόνια. Και το ίδιο θα κάνουν και άλλοι και άλλοι, αφού το κράτος τα ανέχεται και περιμένει πάντα μήπως οι απεργοί και οι καταληψίες κουραστούν, προτού το ίδιο υποχωρήσει στις αξιώσεις. Γιατί για επιβολή του νόμου δεν συζητάμε. ΄Ελα όμως τώρα που τις αποφάσεις τις παίρνουν άλλοι…
Α.Στα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr