Από τον κατάλογο αυτόν δεν εξαιρέθηκαν οι τραπεζικές, ασφαλιστικές, και λοιπές χρηματοπιστωτικές εταιρείες λόγω των διαφορετικών και μη συγκρίσιμων οικονομικών στοιχείων και δεδομένων που παρουσιάζουν. Η μελέτη έγινε από τον αναπληρωτή καθηγητή του Οικονομικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Παναγιώτη Αλεξάκη και τον επίκουρο καθηγητή του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Γεώργιο Ιατρίδη.
Η μελέτη επικεντρώνεται στην διαφορά ενημέρωσης των μετόχων από τις εισηγμένες εταιρείες αφενός βάσει των στοιχείων που επιβάλλουν Οδηγίες, Νόμοι ή Αποφάσεις της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Αφετέρου υπάρχουν και εταιρείες που προβαίνουν σε εθελοντική πρόσθετη πληροφόρηση των μετόχων τους. Η μελέτη εξετάζει λοιπόν την γενική εικόνα που δίνουν στην αγορά αυτοί οι δυο διαφορετικοί τρόποι αντιμετώπισης της ενημέρωσης. Την πρόσθετη εθελοντική ενημέρωση και την αποκλειστικά υποχρεωτική ενημέρωση.
Η μελέτη καταλήγει ότι οι εταιρείες που διοικούνται καλύτερα είναι πιο κερδοφόρες, έχουν καλύτερες προοπτικές, οδηγούνται στην απόφαση πληρέστερης ενημέρωσης. Εμβαθύνοντας στα κίνητρα που καθορίζουν την επιλογή των εταιρειών για τον ένα από τους δυο τρόπους ενημέρωσης συμπεραίνει κανείς ότι αυτή ακριβώς η ύπαρξη καλύτερης εταιρικής διοίκησης και καλύτερων προοπτικών της εταιρείας είναι η βασική αιτία της επιλογής της πληρέστερης εθελοντικής ενημέρωσης.
Γ.Κ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr