Τα τελευταία χρόνια τα διάσημα ρολόγια Rolex έχουν γίνει σήμα κατατεθέν του πλούτου και της πολυτέλειας. Ποια είναι όμως η αντίδραση του Έλληνα καταναλωτή, μεσούσης της οικονομικής κρίσης; Οι πωλήσεις της Rolex Ελλάς το 2009 μειώθηκαν στα 27,268 εκατ. ευρώ από τα επίπεδα των 28,179 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για τη χρήση 2009 υποχώρησαν στα 3,387 εκατ. ευρώ, έναντι των 4,744 εκατ. ευρώ το 2008.
Η γνωστή εταιρεία κρυστάλλων και συναφών προϊόντων Σβαροβσκι Ελλάς είδε το 2009 τις πωλήσεις της να υποχωρούν στα 26,240 εκατ. ευρώ, από 30,846 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν στις 390 χιλ. ευρώ από 2,796 εκατ. ευρώ.
Συμπέρασμα; Ο Έλληνας άρχισε να φυλάγεται και να περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα...
Μαρίνα Φούντα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr