Μιλάει για τη συγχώνευση των δραστηριοτήτων των δύο εταιρειών χωρίς να λέει πως θα γίνει αυτή. Αναφέρει πως η νέα εταιρεία θα είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, αλλά δεν προσδιορίζει τον εταιρικό μετασχηματισμό, εάν για παράδειγμα θα εισφερθούν κάποιοι κλάδοι ή εάν θα γίνει απευθείας απορρόφηση της Olympic Air.
Μεταξύ των δύο μεθόδων υπάρχει μια σημαντική διαφορά. Στην 1η περίπτωση είναι δυνατόν ορισμένα δάνεια και λοιπές υποχρεώσεις να μην εισφερθούν και να παραμείνουν εκτός της ενοποιημένης εταιρείας, κάτι που επηρεάζει την αποτίμηση των εισφερόμενων κλάδων
Επίσης, δεν αναφέρονται οι σύμβουλοι των δύο πλευρών, όπως γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις, καθώς και ο οίκος ή οι οίκοι που θα καθορίσουν τη σχέση ανταλλαγής και τέλος δε δίνεται μια έστω εκτίμηση του χρόνου που θα ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία.
Αναφέρεται βέβαια πως βάση της συμφωνίας αποτελεί ο βασικός μέτοχος της Aegean (Όμιλος Βασιλάκη) και ο μοναδικός μέτοχος της OA (Marfin Investment Group) να έχουν ισότιμη μετοχική συμμετοχή στην ενοποιημένη εταιρεία. Επίσης ότι θα παραμείνουν μέτοχοι, διατηρώντας αναλογικά τη συμμετοχή τους οι όμιλοι Λασκαρίδη, Β. Κωνσταντακόπουλου, Γ. Δαυίδ και Λ. Ιωάννου καθώς και η Τράπεζα Πειραιώς.
Αν λάβουμε υπόψη μας αυτή τη σχέση - το γεγονός ότι ο όμιλος Βασιλάκη κατέχει το 35,5% των μετοχών της Aegean ή διαφορετικά 25,38 εκατ. τεμάχια σε σύνολο 71,417 εκατ. μετοχών - μπορούμε τότε να υποθέσουμε (αφορά υπόθεση και μόνο υπόθεση) ότι θα εκδοθούν άλλες 25,38 εκατ. μετοχές τις οποίες θα πάρει η MIG τότε ο συνολικός αριθμός των μετοχών του νέου σχήματος θα διαμορφωθεί σε 96,79 εκατ. μετοχές και η συμμετοχή εκάστου βασικού μετόχου δηλαδή του ομίλου Βασιλάκη και της MIG θα διαμορφωθεί σε 26,2% έκαστος.
Αν πάλι οι νέες μετοχές εκδοθούν στην τρέχουσα τιμή 4 ευρώ (για να είναι δίκαιο έναντι των υφιστάμενων μετόχων της AEGEAN) τότε προκύπτει αξία ίση με 4x25,35=101,40 εκ ευρώ για την Olympic Air
Χρ. Ιωάννου
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr