Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ, Ε. Φλωράτο, ο στρατηγικός επενδυτής που εξασφάλισε τα χρήματα, περίπου 25 εκατ. ευρώ, αλλά και αγόρασε μετοχές από παλιούς μετόχους ύψους 800.000 ευρώ, προκειμένου να μπορεί να συμμετάσχει στη συνέλευση, είναι ο Γιάννης Μαρούλης. Η συμμετοχή του κ. Μαρούλη που έχει συγκροτήσει εταιρεία με την επωνυμία «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο» θα ανέλθει σε 78-79% και των φορέων σε 21%, ποσοστό που στο νέο 9μελές Δ.Σ. «ερμηνεύεται» με τρεις εκπροσώπους.
«Ο επενδυτής είναι ένας επιχειρηματίας πετυχημένος και αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς είναι πως πρόκειται για τέσσερα αδέλφια που είναι μηχανικοί και έχουν κατασκευαστικές και οικονομικές δραστηριότητες, όπως τουριστικά καταλύματα, λεωφορεία, ενώ πρόσφατα ανέλαβαν και τη διαχείριση όλων των μαρίνων στη Ρόδο.
Κανείς άλλος δεν έδειξε ενδιαφέρον για το αυτοκινητοδρόμιο, παρά το γεγονός πως απευθυνθήκαμε σε μεγάλους επιχειρηματίες, όπως ο Βαρδινογιάννης και ο Ρέστης», ανέφερε στην γενική συνέλευση της εταιρίας ο κ. Φλωράτος, η οποία πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα. Ο Γιάννης Μαρούλης σύμφωνα με τον κ. Φλωράτο είδε το όλο θέμα θετικά και προχώρησε στην αναμόρφωση των μελετών, οι οποίες έχουν εγκριθεί από τις παγκόσμιες Ομοσπονδίες Αυτοκινήτων και Μηχανών.
Εξάλλου, στην έκτακτη γενική συνέλευση της Αυτοκινητοδρόμιο, αποφασίστηκε η άμεση κατάθεση του επενδυτικού φακέλου στον Αναπτυξιακό Νόμο, ώστε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010 να λάβει την έγκριση της επιδότησης και να προχωρήσει απρόσκοπτα πλέον η κατασκευή του έργου, ενώ παράλληλα αποφασίστηκε η παραίτηση των μετόχων υπέρ του στρατηγικού επενδυτή. Το κόστος κατασκευής του αναμένεται να κυμανθεί από 90 έως 99 εκατ. ευρώ, ενώ η ολοκλήρωσή του αναμένεται το αργότερο σε τρία χρόνια.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρίας, το έργο έχει πλέον ωριμάσει, ενώ έχουν εξασφαλιστεί τόσο τα χρήματα μέσω του στρατηγικού επενδυτή, όσο και οι άδειες από τους διεθνείς φορείς αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας.
Με την ολοκλήρωση του έργου θα «ανοίξουν» συνολικά 125 θέσεις απασχόλησης (40 εντός του αυτοκινητοδρομίου και οι υπόλοιπες σε εξωτερικές δραστηριότητες).
Να σημειωθεί ότι η πρόταση παραχώρησης της πλειοψηφίας των μετοχών της «Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε.» στον Γιάννη Μαρούλη που θα καταβάλει την εγγυητική για την επιδότηση από τον αναπτυξιακό νόμο, ψηφίστηκε και από το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας.
ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Σύμφωνα με το αρχικό πλάνο ανάπτυξης του έργου, οι κτιριακές εγκαταστάσεις που έχουν προβλεφθεί θα είναι οι μεγαλύτερες που έχουν γίνει ποτέ σε ιδιωτικό χώρο στην Eλλάδα, ενώ, όταν το έργο φτάσει στην τελική του φάση που θα διεκδικήσουμε και F1, θα είναι τόσο πλήρες, που θα είναι από τις πιο σύγχρονες πίστες του κόσμου.
Tα κτίρια της πίστας θα περιλαμβάνουν συνολικά 11.162 τετραγωνικά μέτρα από 7.000 τετραγωνικά μέτρα που προέβλεπε η αρχική μελέτη. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται τα pits, oι καμπίνες αναμετάδοσης, τα κτίρια διοίκησης & διεύθυνσης των αγώνων, ιατρείο, σταθμός A βοηθειών, 2 κατοικίες φυλάκων, εμπορικά καταστήματα, εκδοτήρια εισιτήριων, αίθουσες συνεντεύξεων, αίθουσες MME, εστιατόρια, χώρος φιλοξενίας, VIPS, αίθουσες χρονομετρήσεων, συνεδριάσεων αρχόντων αγώνα, ενημέρωσης, αστυνομικό σταθμό κ.λπ.Επίσης θα κατασκευαστεί και πίστα καρτ, σε χώρο 11.000 τετραγωνικών μέτρων που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες ευρωπαϊκού και παγκοσμίου πρωταθλήματος. Τέλος, στην πίστα των καρτ, θα δημιουργηθεί εξέδρα 5000 θέσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr