Η έκθεση θεωρεί πως υπάρχει ανοδικό περιθώριο 40% για τη μετοχή, από τα τρέχοντα επίπεδα.
Η έκθεση αναφέρει πως η Autohellas είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα «ανεξερεύνητα» ονόματα στην ελληνική αγορά. Τελεί υπό διαπραγμάτευση με πολύ χαμηλούς πολλαπλασιαστές (P/E 8,5x, EV/EBITDA 4,6x η πρόβλεψη για το 2024) και με καλό discount έναντι ομοτίμων (20-30% σε όρους EV/EBITDA). Ο υπομοχλευμένος ισολογισμός παρέχει σημαντικά πυρομαχικά για επιταχυνόμενο ρυθμό ανάπτυξης ή/και υψηλότερα μελλοντικά μερίσματα.
Ο συνδυασμός βραχυπρόθεσμων μισθώσεων και μακροπρόθεσμης διαχείρισης στόλου παρέχει σταθερή διαφοροποίηση και ορατότητα κερδών. Η χρηματιστηριακή περιμένει βιώσιμη μεσαία έως υψηλή μονοψήφια αύξηση των εσόδων την περίοδο 2024-26, με γνώμονα τις υγιείς τουριστικές αφίξεις και τη σταθερή ανάπτυξη της μακροχρόνιας μίσθωσης. Το εμπόριο αυτοκινήτων παρέχει μια περαιτέρω διαφοροποίηση στη βάση εσόδων.
Το καθαρό χρέος προς EBITDA εκτιμάται σε 2,2x το 2023, πολύ κάτω από τον μέσο όρο των τυπικών εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων διεθνώς (>3x), οι οποίες συνήθως λαμβάνουν πρόσθετη μόχλευση πέρα από την τιτλοποίηση οχημάτων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr