Όπως σημειώνει η Optima, η Aegean Airlines, η οποία απολαμβάνει ένα από τα υψηλότερα περιθώρια EBITDA στην Ευρώπη, είναι σε θέση να επωφεληθεί α) από την ισχυρή ελληνική τουριστική ζήτηση και την αυξημένη όρεξη για ταξίδια, β) από τις συνεχείς επενδύσεις στον στόλο με νέα αεροσκάφη που παρέχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα θέσεων και αποδοτικότητα κόστους και γ) από τα υγιή οικονομικά μεγέθη και τη δημιουργία υψηλών ταμειακών ροών, σημειώνει.
Οι κύριοι ανοδικοί καταλύτες για την Aegean Airlines θα προκύψουν από πιθανές μειώσεις των τιμών των καυσίμων, δημιουργώντας χώρο για καλύτερα περιθώρια κερδοφορίας, καθώς το κόστος των καυσίμων αεροσκαφών αντιπροσωπεύει περίπου το 30% του συνολικού κόστους της εταιρείας. Από την πλευρά της, η αυξημένη επιβατική κίνηση στην Ελλάδα θα μπορούσε να ανεβάσει τους συντελεστές φορτίου για την Aegean Airlines και πιθανές αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων θα βελτιώσουν περαιτέρω τις αποδόσεις.
Επιπλέον, η δυνατότητα ταχύτερης επίλυσης του ζητήματος συντήρησης των αεροσκαφών Neo θα αυξήσει τον διαθέσιμο αριθμό αεροσκαφών και θα μειώσει το κόστος μίσθωσης αεροσκαφών το 2024-25. Η Optima επισημαίνει ότι η Aegean Airlines αυτή τη στιγμή διαπραγματεύεται με την Pratt & Whitney για αποζημίωση που θα καλύψει σε κάποιο βαθμό τη ζημία που προκλήθηκε από έκτακτη συντήρηση των κινητήρων neo που ανακοίνωσε η τελευταία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr