Στη μεγάλη αυτή πτώση αυτή συνεβαλε η μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 8,80% (από ΜΤ 7.449.275 σε ΜΤ 6.793.700) αλλά και ο μειωμένος μέσος όρος των τιμών των προϊόντων πετρελαίου (Δολάρια Η.Π.Α.) κατά 25,26% σε σχέση με τις τιμές της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, μέρος της μείωσης του τζιρου, αντισταθμίστηκε από την ενδυνάμωση του Δολαρίου Η.Π.Α. έναντι του Ευρώ κατά 1,16%, λόγω του ότι το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της μητρικής εταιρείες αφορά εξαγωγές τιμολογούμενες σε δολάριο Η.Π.Α.
Η μείωση του όγκου πωλήσεων σε επίπεδο πωλήσεων έναντι της αντίστοιχης περσινής οφείλεται στις εργασίες του εκτεταμένου προγράμματος περιοδικής συντήρησης που πραγματοποιήθηκαν σχεδόν στο σύνολο των μονάδων του Διυλιστηρίου την περίοδο Μαΐου-Ιουλίου 2023.
Ακόμα:
- Το Μικτό Κέρδος (προ αποσβέσεων) του Ομίλου διαμορφώθηκε στα 736.318 χιλ. ευρώ έναντι 1.072.562 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022 (μειωμένο κατά 31,35%). Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το α' εξάμηνο ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών εμφάνισε υψηλότερο ρυθμό μείωσης (24,96%) έναντι του Κόστους Πωλήσεων προ αποσβέσεων (μειώθηκε κατά 23,95%).
- Ως αποτέλεσμα των παραπάνω τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 535.115 χιλ. ευρώ έναντι 932.128 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο 2022 (μείωση 42,59%).
- Τα κέρδη προ Φόρων ήταν 358.290 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 872.221 χιλ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2022.
- Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 275.412 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 685.410 χιλ. το α' εξάμηνο 2022.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr