Να σημειωθεί ότι τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το εννεάμηνο του 2022 ανήλθαν στα 1,398 δισ. ευρώ (+34,4% ετησίως). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 533,3 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 285,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 40,4% και 60,3% αντίστοιχα, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2021. Σε επίπεδο γ' τριμήνου, τα GGR ανήλθαν σε 498,8 εκατ. ευρώ (+6,1%), τα EBITDA έφτασαν στα 197,6 εκατ. ευρώ (+12,9%) και τα καθαρά κέρδη στα 118,5 εκατ. ευρώ (+19,4%).
Όπως σχολίασε ο Jan Karas (φωτο), Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, οι δραστηριότητες της εταιρείας συνέχισαν να επιδεικνύουν ανθεκτικότητα, σε μια περίοδο περιορισμένης καταναλωτικής δαπάνης, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο ΟΠΑΠ προσφέρει προσιτή διασκέδαση για όλους. Επιπλέον, η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την πεποίθηση ότι η θετική δυναμική που έχει αποτυπωθεί, θα οδηγήσει σε ένα δυνατό φινάλε για την εφετινή χρονιά. Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε αναβάθμιση του στόχου για τα EBITDA του 2022, εκτιμώντας ότι θα διαμορφωθούν πέριξ των 720 εκατ. ευρώ.
Αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη στα πρακτορεία
Οι δυναμικές επιδόσεις των retail δραστηριοτήτων αντανακλούν τη σταδιακή επιστροφή των περιστασιακών παικτών, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση της σύνδεσης του ΟΠΑΠ με την σταθερή πελατειακή βάση του δικτύου του. Ενόψει και του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, η εταιρεία προχώρησε στην ενίσχυση των αποδόσεων του Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία, οι οποίες είναι ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς. Όπως σημείωσε ο κος Κάρας, η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση του ΟΠΑΠ να υλοποιεί τολμηρές και ρηξικέλευθες αποφάσεις, βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο.
Επίσης, η νέα εφαρμογή OPAP Store App συνέχισε να κερδίζει έδαφος μεταξύ των παικτών, ενώ αυξημένη ήταν και η απήχηση του προγράμματος loyalty, επιβεβαιώνοντας τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών δυνατότητων. Ακόμη, κατά το γ’ τρίμηνο, η εταιρεία βελτίωσε τον προγραμματισμό των Virtual παιχνιδιών και προχώρησε στη διάθεση ενός νέου καινοτόμου παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ επαυξημένης πραγματικότητας.
Επιπλέον, δυναμικές ήταν και οι επιδόσεις των VLTs, που συμπληρώνουν 5 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, οι σχετικές προωθητικές ενέργειες οδήγησαν σε περαιτέρω ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της παικτικής δραστηριότητας στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY.
Συνεχιζόμενη ανάπτυξη για τις online δραστηριότητες
Σύμφωνα με τον κο. Karas, οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αναπτύσσονται σε ετήσια βάση, σημειώνοντας αύξηση της βάσης ενεργών πελατών και της online παικτικής δραστηριότητας. Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ εστίασε στην περαιτέρω αναβάθμιση της online πρότασης της προς τους πελάτες.
Μεταξύ άλλων, η εταιρεία συνέχισε να προχωρά σε βελτιώσεις στα online παιχνίδια της. Χαρακτηριστική είναι η ενσωμάτωση gamified χαρακτηριστικών στα widget του online ΤΖΟΚΕΡ και καζίνο, η οποία έχει τύχει ευρείας αποδοχής μεταξύ των online πελατών. Επίσης, την ίδια περίοδο, υλοποιήθηκαν προωθητικές ενέργειες, που ενίσχυσαν περαιτέρω το online χαρτοφυλακίου της εταιρείας.
Σημαντικές διακρίσεις ESG για τον ΟΠΑΠ
Για μια ακόμη φορά, η MSCI επιβεβαίωσε την υψηλή αξιολόγηση του ΟΠΑΠ σε σχέση με κριτήρια ESG (Environmental, Social, Governance). Συγκεκριμένα, επαναβεβαιώθηκε η αξιολόγηση «ΑΑ» του ΟΠΑΠ, η οποία τοποθετεί την εταιρεία μεταξύ των ηγετών του κλάδου της σε παγκόσμιο επίπεδο. Επίσης, για έκτη συνεχή χρονιά, ο ΟΠΑΠ συμπεριλαμβάνεται στο δείκτη FTSE4Good.
Ακόμη, η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., θυγατρική του ΟΠΑΠ, έλαβε ξανά Πιστοποίηση Επιπέδου 4 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Λοταριών (World Lottery Association – WLA) για τη συνεπή εφαρμογή των αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στις δραστηριότητες της. Η συγκεκριμένη πιστοποίηση είναι η υψηλότερη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr