Το 2019, η τράπεζα επένδυσε 22,7 εκατ. ευρώ στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Lamda προκειμένου να στηρίξει την ανάπτυξη του Ελληνικού. Υπενθυμίζεται ότι η συνολική ζήτηση από το επενδυτικό κοινό διαμορφώθηκε σε επίπεδα ρεκόρ 718,5 εκατ. ευρώ επιτυγχάνοντας υπερκάλυψη της έκδοσης κατά 3,12 φορές, ενώ αξιοσημείωτη ήταν, παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες αγοράς, η μεγάλη συμμετοχή με πάνω από 14.000 αιτήσεις από ιδιώτες επενδυτές, καθώς και η συμμετοχή της EBRD.
Ο Vlaho Kojakovic, επικεφαλής Ακίνητης Περιουσίας και Τουρισμού της EBRD, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμβάλουμε στην πορεία της Lamda προς τη μετάβασή σε χαμηλές εκπομπές άνθρακα και στην υλοποίηση ενός επενδυτικού σχεδίου εστιασμένου στη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα στο κλίμα, μέσω ενός προσαρμοσμένου εργαλείου στις κεφαλαιαγορές. Το Ελληνικό είναι ένα εμβληματικό έργο για τη μετάβαση του (κατασκευαστικού) κλάδου σε μία υψηλών προδιαγραφών, έξυπνη και βιώσιμη περιοχή κτιρίων και υποδομών, η οποία προσφέρει ένα ευέλικτο μείγμα χρήσης γης και έχει σημαντικές οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή».
Ο Οδυσσέας Αθανασίου, διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη συμμετοχή της EBRD στο πρώτο μας πράσινο ομόλογο που είναι εισηγμένο στο χρηματιστήριο. Αυτή η συναλλαγή εδραιώνει περαιτέρω τη σχέση μας με την EBRD, την οποία θεωρούμε ισχυρό εταίρο στο ταξίδι μας να καταστήσουμε το Ελληνικό ως ένα έργο σημείο αναφοράς για τη βιωσιμότητα και την έξυπνη διαβίωση. Η μεγάλη ανταπόκριση των επενδυτών σε αυτό το ομόλογο αποτελεί ένδειξη της εμπιστοσύνης στη δέσμευσή μας να παρέχουμε σε όλη την κοινωνία, με υπεύθυνο τρόπο, τα υψηλότερα πρότυπα ζωής σε ένα αστικό περιβάλλον».
Έμφαση στη διαρκή ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με την κοινωνία και τους πολίτες
Στην έμφαση της διαρκής ενδυνάμωσης της σχέσης εμπιστοσύνης με την κοινωνία και τους πολίτες, που αποτελεί κεντρικό σημείο του οράματος του Ελληνικού, αναφέρθηκε ο Οδυσσέας Αθανασίου και από το βήμα της γενικής συνέλευσης της εταιρίας. «Η ενθάρρυνση από τους πολίτες και η ανταπόκριση τους, είναι συνεχής, είναι μοναδική και αυτό ακριβώς αποτελεί για εμάς πηγή έμπνευσης», είπε μεταξύ ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, που διατηρεί και ο ίδιος ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με το κοινό μέσω και των social media από όπου ενημερώνει για όλες τις εξελίξεις στο Ελληνικό ενώ αντίστοιχα αντλεί πληροφόρηση και αφουγκράζεται διαθέσεις της κοινής γνώμης.
Στο πλαίσιο της έμφασης που δίνεται στην εικόνα που έχει το κοινό για το Ελληνικό από την Lamda πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στοχευμένη έρευνα σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους. Από την έρευνα που είχε ως στόχο «να μετρηθεί» η εικόνα της μεγάλης ανάπτυξης του Ελληνικού στην κοινωνία, προέκυψε ότι η πλειοψηφία της κοινής γνώμης, έχει γνώση και θετική γνώμη για το έργο, ενημερώνεται για τις εξελίξεις και ανταποκρίνεται θετικά και άμεσα στις προσκλήσεις της Lamda, όπως στο να επισκεφτεί το Experience Park, να ενημερωθεί για το έργο μέσα από το Experience Centre, αλλά και να κολυμπήσει στη νέα ανακαινισμένη παραλία του Αγίου Κοσμά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr