Το ύψος της έκδοσης είναι 100 εκατομμύρια ευρώ η διάρκεια πενταετής και τα έσοδα αναμένεται να χρησιμοποιηθούν για την εξαγορά φορτηγών πλοίων.
Η Safe Bulkers είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης από το 2008 και εξειδικεύεται στη μεταφορά ξηρού φορτίου χύδην με στόλο 39 πλοίων. Η ομολογιακή έκδοση, εφόσον εγκριθεί, θα είναι η τρίτη στο ελληνικό χρηματιστήριο μετά τις εκδόσεις της Costamare του ομίλου Κωνσταντακόπουλου και της Capital Product Partners του ομίλου Μαρινάκη.
Με «δύναμη πυρός» τα εννέα «super eco» bulk carriers πλοία που κατασκευάζει στην Ιαπωνία, η Safe Bulkers σχεδιάζει να γίνει η τρίτη ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία που θα εκδώσει ομόλογο στην ελληνική κεφαλαιαγορά. Η εταιρεία που έχει κεφαλαιοποίηση περίπου στα 460 εκατ. δολάρια, με τη μετοχή της να έχει ανέβει κατά 200% στη διάρκεια του 2021 στα 3,55 δολάρια και τον στόλο της να αποτιμάται από 800 εκατ. δολ. μέχρι 1 δισ. δολάρια.
Η Safe Bulkers παράλληλα με το ναυπηγικό της πρόγραμμα τρέχει και την ανανέωση του στόλου της, πουλώντας τα παλαιότερα πλοία της, συνολικά επτά από την αρχή του2021, ενώ την ίδια στιγμή έχει αγοράσει τέσσερα, που είναι περίπου κατά μία δεκαετία πιο νέα από όσα πουλήθηκαν. Με το ομόλογο της εταιρείας ποντοπόρου ναυτιλίας του κυπριακής καταγωγής επιχειρηματία ανοίγει ο κύκλος των ομολόγων της ποντοπόρου ναυτιλίας για το 2022.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα ακολουθήσει το νέο ομόλογο της Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr