Παράλληλα, όπως αναφέρει η εισηγμένη στην ανακοίνωσή της, οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα, με τη σταδιακή επαναλειτουργία του δικτύου των φυσικών καταστημάτων από τις 5 Απριλίου, σημείωσαν για την ίδια περίοδο αύξηση 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, αλλά και αύξηση 6,98% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα, μετά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων, εξακολουθεί να είναι πρώτο σε πωλήσεις και με σημαντική διαφοροποίηση του ποσοστού συμμετοχής στις συνολικές πωλήσεις λιανικής, από το δεύτερο στην σειρά κατάστημα. Η διοίκηση της Εταιρείας εκτιμά ότι για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το ποσοστό συμμετοχής του e-shop, εφόσον η αγορά παραμείνει σε πλήρη λειτουργία, θα ισορροπήσει γύρω στο 14% - 15% σε σχέση με τις συνολικές λιανικές πωλήσεις.
Πολύ έντονα σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει και οι πωλήσεις της Ρουμανίας, σημειώνοντας αύξηση 92% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020. Ο Όμιλος και σε αυτήν την αγορά επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro, το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς.
Ομοίως σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει και οι υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Σερβίας σημείωσαν αύξηση 45% και της Αλβανίας 35%.
Το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του α΄εξαμήνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου, δημιουργούν στη διοίκηση του Ομίλου συγκρατημένη αισιοδοξία για την προοπτική των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr