Σε σύνολο εννεαμήνου οι πωλήσεις ήταν € 181,7 εκατ., μειωμένες κατά 16,7% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019 (€ 218,1 εκατ.), λόγω της σημαντικής επίδρασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19.
Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το εννεάμηνο του 2020 μειώθηκαν κατά 18,6%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 13,4% συγκρινόμενες με το εννεάμηνο του 2019.
Το EBITDA το τρίτο τρίμηνο του 2020, ανήλθε σε € 11,0 εκατ. έναντι € 13,6 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ σε σύνολο εννεαμήνου το EBITDA ανήλθε σε € 21,3 εκατ. έναντι € 25,9 εκατ. το εννεάμηνο του 2019.
Τα κέρδη προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ) το τρίτο τρίμηνο του 2020 ήταν € 8,2 εκατ. έναντι € 9,8 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του 2019. Σε σύνολο εννεαμήνου, τα κέρδη προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε € 12,8 εκατ. έναντι € 14,9 εκατ. το εννεάμηνο του 2019.
Τα κέρδη προ φόρων το τρίτο τρίμηνο του 2020 ανήλθαν σε € 5,7 εκατ., ενώ σε σύνολο εννεαμήνου τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 4,7 εκατ.
Ο καθαρός δανεισμός κατά την 30/09/2020 ήταν € 74,5 εκατ., σε σχέση με € 84,2 εκατ. την ίδια ημερομηνία του 2019.
Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 8 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και δύο στη Βουλγαρία.
Επίσης λειτουργούν 9 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό και στις τρείς χώρες, ιδιαίτερα κατά τους μήνες εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Το πρώτο μεσαίου μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ 8.000 τ.μ. περίπου, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο 3ο τρίμηνο του 2020 στη Βάρνα Βουλγαρίας, ενώ το πρώτο μικρού μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ επιφάνειας 2.000 τ.μ. στον Πειραιά, έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει αμέσως μετά την περίοδο απαγόρευσης λειτουργίας της αγοράς.
Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, η εταιρεία HOUSEMARKET A.E. και οι θυγατρικές της συνέχισαν τις επενδύσεις σε ότι αφορά την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, των πληροφοριακών συστημάτων και τη λειτουργία του logistic center, προκειμένου η επιχειρησιακή και εμπορική του λειτουργία όχι μόνο να συνεχίζεται απρόσκοπτα, αλλά και να ενισχυθεί περαιτέρω.
Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώθηκε εντός του τρίτου τριμήνου 2020 η επέκταση κατά 7.500 τ.μ. της επιφάνειας αποθήκευσης και διαχείρισης παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου για την αυτοματοποίηση της παροχής των σχετικών υπηρεσιών.
Έτσι, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στο εννεάμηνο του 2020 έφτασαν τα € 32 εκατ. σε σχέση με € 22 εκατ. το ίδιο διάστημα του 2019 αυξημένες κατά 48%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr