Δεδομένου ότι σχεδόν το σύνολο των εσόδων προέρχεται από το επίγειο δίκτυο των καταστημάτων του, η πανδημία επηρέασε σημαντικότατα τα οικονομικά αποτελέσματα και τις λειτουργικές επιδόσεις του Ομίλου με τα καταστήματα του ΟΠΑΠ να παραμένουν κλειστά για σχεδόν δύο μήνες και τα VLTs να επαναλειτουργούν στις αρχές Ιουνίου.
Μετά τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων και την επαναλειτουργία των καταστημάτων, σε συνδυασμό με την επανεκκίνηση των μεγάλων αθλητικών πρωταθλημάτων και εκδηλώσεων, τα έσοδα ανέκαμψαν σταδιακά.
Η διατήρηση ενός οικονομικού μοντέλου με χαμηλά σταθερά κόστη, η γρήγορη ανάκαμψη που ακολούθησε το άνοιγμα των καταστημάτων, καθώς και ένα σύνολο σημαντικών ενεργειών περιορισμού του κόστους, συνέβαλαν στο να καταγράψει ο ΟΠΑΠ θετικά λειτουργικά αποτελέσματα το β’ τρίμηνο 2020.
Σημειώνεται ότι τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ εξαμήνου 2020 του ΟΠΑΠ ανήλθαν στα €507,9 εκ. μειωμένα κατά 34,8% σε ετήσια βάση και στο β’ τρίμηνο 2020 στα €179,6εκ. μειωμένα κατά 53,2% σε ετήσια βάση εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων λόγω του κορονοϊού που επιβλήθηκαν και της επακόλουθης αναστολής λειτουργίας των καταστημάτων ΟΠΑΠ.
Η απόδοση μετά την πλήρη επαναλειτουργία των καταστημάτων (8 Ιουνίου – 30 Ιουνίου) επέστρεψε σε θετικό έδαφος.
Τα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο 2020 διαμορφώθηκαν στα €20,4 εκ. μειωμένα κατά 77,7% (α’ εξάμηνο 2019: €91,8εκ.) ή μειωμένα κατά 64,5% σε επαναλαμβανόμενη βάση μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια και τα δύο χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr