Σημειώνεται ότι με βάση τα στοιχεία της εταιρείας, το 2020 μπήκε πολύ δυναμικά με τις πωλήσεις του Ιανουαρίου να καταγράφουν αύξηση κατά περίπου 13%. Τον Φεβρουάριο η κατάσταση ήταν ακόμη καλύτερη και ο τζίρος αυξήθηκε κατά 23%.
Με την έναρξη όμως των περιοριστικών μέτρων το Μάρτιο οι πωλήσεις κατέγραψαν μείωση περίπου κατά 51%. Τον Απρίλιο, καθώς χάθηκε οριστικά και η πασχαλινή περίοδος, οι πωλήσεις έπεσαν κατά 86% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.
Ως ανάχωμα στην πτώση λειτούργησε το ηλεκτρονικό κατάστημα e-Jumbo, που είχε σημαντική ανάπτυξη διπλασιάζοντας σχεδόν τα μερίδιά του χωρίς όμως να καλύψει όλο το χαμένο έδαφος.
Η έναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων έφερε την ωστόσο η έλλειψη τουρισμού φάνηκε τους επόμενους μήνες έστω κι αν τελικά τον Αύγουστο η πτώση περιορίστηκε.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr