Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €27,45 εκ. έναντι €21,85 εκ. το 2019 (αυξημένος +25,6%). Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €4,48 εκ. έναντι €4,01 εκ. το 2019. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €3,55 εκ., έναντι €3,14 εκ. το 2019.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +24,8%, αγγίζοντας τα €12,2 εκ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 5,8%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Μαρ. 2020].
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη +36,7%. Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα €12,2 εκ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.
Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εμφανίζουν μείωση σε €2,4 εκ από €3,0 εκ. το 2019 [μείωση 19,3%].
Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση δείχνει σαφή σημάδια ανάκαμψης. Ήδη λοιπόν, στο διάστημα που ακολούθησε, η εικόνα στις εγχώριες πωλήσεις έχει αναστραφεί με αποτέλεσμα αυτές να εμφανίζονται προοδευτικά αυξημένες σε σχέση με πέρυσι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr