Σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο και CFO του ομίλου, κ. Κ. Ροζακέα, είναι «η υψηλότερη ιστορικά τα τελευταία 25 χρόνια». Ο ίδιος κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών ανέφερε πως το περιθώριο κέρδους EBITDA θα ξεπεράσει εκείνο του 2019 που ήταν στο 14,79%.
Η μέση αύξηση κατά 25% του τζίρου αφορά όλες τις κατηγορίες προϊόντων, πλην της επιλεκτικής λόγω του κλεισίματος των δικτύων καλλυντικών. Ωστόσο, όπως είπε, στην παρούσα φάση δεν υπάρχει «ορατότητα» για το μέλλον και την επίδοση του ομίλου στο σύνολο του 2020 δεδομένων των ειδικών συνθηκών λόγω της πανδημίας.
Σημειώνεται ότι η Γρ. Σαράντης έφτιαξε ηλεκτρονική πλατφόρμα, την scarletbeauty.gr που έχει στόχο όπως αναφέρεται να κάνει «τις πιο πολυτελείς μάρκες καλλυντικών προσιτές για κάθε καταναλωτή, δίνοντάς του την ευκαιρία να εξερευνήσει τον κόσμο της ομορφιάς χωρίς περιορισμούς».
Το scarletbeauty μάλιστα προσφέρει ειδικές προσφορές σε γνωστά brands όπως Estee Lauder, Clinique, Mac, La Mer, Tom Ford, Cartier, Bobbi Brown, Jo Malone London και άλλα.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr