Κατά τη διάρκεια των ετών, το Vratza (limestone) έγινε παγκοσμίως γνωστό, λόγω των άριστων διακοσμητικών και τεχνικών προδιαγραφών του, ενώ είναι διαδεδομένο σε πολλές χώρες της Ευρώπης, Ασίας και Αμερικής. Είναι ευρέως γνωστό ως υλικό υψηλής ποιότητας τόσο για εξωτερικές όψεις, όσο και για διακοσμήσεις εσωτερικών επιφανειών. Κάποια από τα αντιπροσωπευτικότερα έργα, στα οποία χρησιμοποιήθηκε το VRATZA είναι το Leopold Museum-Vienna, Frankfurt Main Opera Tower, London BAPS Shri Swaminarayan Mandir, Louis Vuitton-Berlin, Kempinski Gold Coast Hotel -City Accra κ.α.
Όπως αναφέρει η «Παυλίδης Μάρμαρα Γρανίτες», μετά την εξαγορά αυτή υλοποιείται ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας για την κατοχή των μεγαλύτερων λατομικών εκμεταλλεύσεων σε όλες τις γειτονικές χώρες. Έτσι ο όμιλος διαχειρίζεται πλέον τα κορυφαία λατομεία στην Βόρεια Μακεδονία (Sivec), στην Αλβανία (Perla) και στην Βουλγαρία (Vratza).
Η επένδυση αυτή συνάδει με τον έντονα εξωστρεφή στρατηγικό χαρακτήρα της εταιρείας και εκτιμάται ότι η προσθήκη του νέου υλικού θα συμβάλλει στην περεταίρω ανάπτυξη του ομίλου και κατ’ επέκταση στην αύξηση του Κ.Ε., ο οποίος κατά το 2019, παρά τη γενική πτώση του κλάδου κατά 20%, παρέμεινε σταθερός και διαμορφώθηκε στα 120 εκ. ευρώ, ενώ το EBITDA θα κυμανθεί στα 67 εκ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr