Την περασμένη Πέμπτη έκλεισε στο +7,12% ενώ διακινήθηκαν 180.834 τεμάχια, την Παρασκευή κέρδισε +2,80% με όγκο 240.599 τεμάχια, ενώ χθες ενισχύθηκε κατά 4,65% με κλείσιμο στα 0,9220 ευρώ, διακινώντας όγκο 294.039 τεμάχια, όντας ο μεγαλύτερος όγκος από τις 24 Γενάρη.
Θυμίζουμε ότι η μετοχή ήταν από τις πιο κερδοφόρες το 2017, καθώς έδωσε απόδοση 97,7%, εντυπωσιάζοντας την αγορά, καθώς πρόκειται για άκρως συντηρητικό έως και… δυσκοίλιο τίτλο, που ελάχιστα έχει δώσει στο ταμπλό εξ όσων ανέμεναν οι «οπαδοί» του, αναλογικά πάντα με το επιχειρηματικό της εκτόπισμα.
Ακόμη και τώρα, μετά το ράλι, η κεφαλαιοποίηση της J&P Άβαξ είναι μόλις στα 71,6 εκατ. ευρώ (!!), όταν η Αθηνά, την οποία η πρώτη απορροφά ελέγχοντας το 99,21% αποτιμάται στα 79,4 εκατ. ευρώ!
Ο όμιλος J&P Άβαξ έχει ανεκτέλεστο περίπου 2 δια. ευρώ, έχοντας μεγάλα και πολυσχιδή έργα που «τρέχει» ή που ετοιμάζεται να διεκδικήσει. Επικεντρώνεται σε Ιορδανία και κυρίως Kατάρ, καθώς έχει βλέψεις στο επενδυτικό πρόγραμμα λόγω του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου το 2022.
Επίσης έχει σε εξέλιξη το μεγάλο έργο στο Iράκ για τον ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό 1.500 MW, ύψους 400 εκατ. ευρώ, στο Λίβανο έχει προσφύγει στη διεθνή διαιτησία για το σταθμό Deir Aamar, διεκδικώντας αποζημίωση και άλλα…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr