Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη χώρα κατέγραψε βελτίωση στο πρώτο τρίμηνο 2013 σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2012 κα ανήλθε στις 40 μονάδες, από 35 μονάδες στο τελευταίο τρίμηνο του 2012.
Η τελευταία έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen διεξήχθη την περίοδο 18 Φεβρουαρίου - 8 Μαρτίου. Από αυτή προκύπτει ότι ο παγκόσμιος μέσος όρος της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο πρώτο τρίμηνο 2013 ήταν στις 93 μονάδες και στην Ευρώπη στις 71 μονάδες.
Σημειώνεται ότι τη χαμηλότερη καταναλωτική εμπιστοσύνη στην έρευνα έχουν οι Πορτογαλία (31 μονάδες), Ελλάδα (40 μονάδες), Ουγγαρία (43 μονάδες), Ιταλία (44), Κροατία (44), Ισπανία (47), Νότια Κορέα (51), Γαλλία (55), Βουλγαρία (57) και η Ουκρανία (59).
Στη σχετική έρευνα η Nielsen επισημαίνει πως η αδυναμία στην αγορά εργασίας σε «προβληματικές» οικονομίες, όπως της Ελλάδας, της Ιρλανδίας, της Ιταλίας, της Πορτογαλίας και της Ισπανία, καθώς και η πρόσφατη κρίση στην Κύπρο αποτελούν χαρακτηριστικά της «εύθραυστης κατάστασης» της ευρωπαϊκής οικονομίας, που εξακολουθούν να εμποδίζουν την πλήρη ανάκαμψη της περιοχής.
Στη Γερμανία η καταναλωτική εμπιστοσύνη στο πρώτο τρίμηνο 2013 ενισχύθηκε κατά 4 μονάδες, στις 91 μονάδες. Η καταναλωτική εμπιστοσύνη ξεπέρασε τις 100 μονάδες σε χώρες όπως η Ινδονησία, η Ινδία, οι Φιλιππίνες, η Ταϊλάνδη, η Βραζιλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Κίνα, η Μαλαισία, η Νορβηγία, ο Καναδάς και η Ελβετία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr