Βασικά χαρακτηριστικά της direct ασφάλισης, είναι η αμεσότητα στη σχέση εταιρείας – ασφαλισμένου, τα απλοποιημένα ασφαλιστικά προγράμματα και η χρήση ποικίλων ψηφιακών εφαρμογών της τεχνολογίας, που ελαχιστοποιούν τους χρόνους στη διαδικασία ασφάλισης, από την αίτηση μέχρι την έκδοση και παράδοση συμβολαίου.
Ποιές εταιρείες θα αντέξουν τον ανταγωνισμό και θα επικρατήσουν; Αυτές που υπερέχουν στις παραπάνω προϋποθέσεις αλλά και σε κάτι ακόμα. Δηλαδή σε όσες μπορούν να εξασφαλίζουν ουσιαστική και αξιόπιστη άμεση επικοινωνία με τον πελάτη.
Και αυτό γίνεται μόνο από εταιρείες που έχουν το know how και τις υποδομές να υποστηρίξουν μια τέτοια πρωτοποριακή στροφή.
Σε κάθε περίπτωση, η direct ασφάλιση δεν είναι μόδα, είναι καταναλωτική ανάγκη. Και αυτό αποδεικνύεται από τους περίπου 1,5 -2 εκατ. καταναλωτές
που επισκέπτονται ασφαλιστικά sites- μεταξύ άλλων- για online ενημέρωση, πακέτα και τιμές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr