Αξίζει να σημειωθεί ότι παρατηρείται μια στροφή των καταναλωτών προς τα επώνυμα προϊόντα. Η τεχνολογία των Inverters και η αποτελεσματική τους διαφήμιση ώθησε τους καταναλωτές να επενδύσουν σε ακριβότερα αλλά και πιο ποιοτικά κλιματιστικά. Εάν λάβουμε υπόψη μας την συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντος μέσα στο σύνολο της αγοράς των μικροσυσκευών, αντιλαμβανόμαστε ότι αντιστοιχεί στο 46,3% της συνολικής αξίας.
Οι μικροσυσκευές προσωπικής φροντίδας
Τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας παρουσιάζουν επίσης θετικούς αριθμούς (αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 23,3%) σε σύγκριση με τον τελευταίο χρόνο. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στις ξυριστικές μηχανές, τις ξυριστικές κοπτικές μηχανές, τις γυναικείες αποτριχωτικές μηχανές και τις ανδρικές ξυριστικές μηχανές.
Οι καφετιέρες
Από την άλλη πλευρά, μικρή μείωση παρουσιάζει ο όγκος πωλήσεων σε παραδοσιακές κατηγορίες όπως οι καφετιέρες (-1,8%) και οι ηλεκτρικές σκούπες (-0,4%).
Εντούτοις, παρατηρούμε ότι η μείωση για τις καφετιέρες οφείλεται κατά κύριο λόγο στις καφετιέρες φίλτρου (-5,4%) καθώς οι μηχανές Εspresso παρουσίασαν σημαντική αύξηση σε όγκο πωλήσεων (13,2%) σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο.
Οι λευκές συσκευές
Πολλά υποσχόμενη εμφανίζεται η αγορά των λευκών συσκευών. Αν και η συνολική αγορά των λευκών συσκευών βρίσκεται μέχρι στιγμής στο -3,3% σε όγκο πωλήσεων, οι αριθμοί τους δύο τελευταίους μήνες εμφανίζονται θετικοί και σε μηνιαία βάση η απόδοση δείχνει να αυξάνεται σε όγκο (π.χ. αύξηση 2,4% όταν συγκρίνουμε Οκτώβριο 2005 με Οκτώβριο 2006).
Επίσης, τα πλυντήρια πιάτων, τα πλυντήρια ρούχων, οι κουζίνες και τα ψυγεία παρουσιάζουν θετικές τάσεις τάση στο δεύτερο εξάμηνο το 2006.
Υπάρχουν ενδείξεις ότι η αγορά αυτών των κατηγοριών μαζί με τις εστίες θα κλείσουν θετικά τον χρόνο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr