Όλα αυτά όμως αν και εμείς από την πλευρά μας φανούμε ιδιαίτερα προσεκτικοί σαν καταναλωτές, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που οι εν λόγω υπηρεσίες, προκειμένου να μας δελεάσουν, μπορούν να αποδειχθούν παραπλανητικές στην περιγραφή τόσο των υπηρεσιών, όσο και των προσφορών τους.
Τα συχνότερα παραπτώματα:
- Οι τιμές των εισιτηρίων αναγράφονται χωρίς τους φόρους αεροδρομίου και άλλες χρεώσεις. Οι καταναλωτές θα πρέπει να προσέχουν αν γίνεται καθαρή αναφορά ότι η συγκεκριμένη τιμή περιλαμβάνει κάθε επιπλέον κόστος.
- Τα φθηνά ή δωρεάν εισιτήρια που διαφημίζονται τελικά δεν είναι διαθέσιμα όταν ο καταναλωτής εκδηλώσει ενδιαφέρον. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αναζητούν αν καταγράφεται η διαθεσιμότητα της προσφοράς, δηλαδή τον ακριβή αριθμό των εισιτηρίων και τη χρονική διάρκεια των μειωμένων τιμών, καθώς επίσης και την ακριβή διαδρομή (εάν δηλαδή αποτελείτε από πτήσεις με ανταπόκριση).
- Επιπλέον υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα η ασφάλιση των επιβατών, είναι προεπιλεγμένες στην ιστοσελίδα των κρατήσεων και παρασύρουν τους καταναλωτές σε επιπλέον έξοδα.
- Οι γενικοί όροι πωλήσεων δεν αναγράφονται ή δεν αναγράφονται στη γλώσσα των καταναλωτών στον οποίο απευθύνονται.
- Απουσιάζουν πληροφορίες για τα δικαιώματα των επιβατών και τις διαδικασίες ακύρωσης, αλλαγής ημερομηνίας ή μεταβίβασης των εισιτηρίων.
Οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όσον αφορά τα παραπάνω, καθώς πολύ συχνά οι αεροπορικές εταιρίες που κλείνουν εισιτήρια σε ειδικές προσφορές μέσω Ίντερνετ αφαιρούν από τον πελάτη το δικαίωμα της αποζημίωσης, με αποτέλεσμα την απώλεια όχι μόνο χρόνου, αλλά και χρήματος.
Νεκταρία Σταμούλη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr