1) Σε κλάδους όπου ο πρωταγωνιστής-εταιρεία ελέγχει μερίδιο πάνω από 60%. Στόχος της είναι να διαπιστώσει, εάν η εταιρεία που πρωταγωνιστεί εκμεταλλεύεται την δεσπόζουσα θέση που κατέχει εις βάρος των ανταγωνιστών της. Αποκλείοντας ενδεχομένως κάποιους από τους τελευταίους από σημεία πώλησης ή πιέζοντας τους λιανέμπορους να μην τους συμπεριλάβουν στις διάφορες προωθητικές ενέργειες που υλοποιούν.
2) Σε δεύτερο επίπεδο, οι έρευνές της θα αφορούν εταιρείες που πωλούν τα προϊόντα τους ακριβότερα κατά 10%-20% από ότι συμβαίνει στο εξωτερικό.
3) Στο στόχαστρό της θα βρεθούν και εταιρείες που έχουν ξεκινήσει από πέρυσι ανατιμήσεις με διψήφια ποσοστά. Σε αυτή την περίπτωση οι εταιρείες πρόκειται να κληθούν, προκειμένου να αναφέρουν τους λόγους που τις οδήγησαν σε τόσο υψηλές ανατιμήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr