Το υλικό θα μοιραστεί σήμερα στο κέντρο της Αθήνας (στη Πλατεία Συντάγματος, σε Σταθμούς Μετρό) καθώς και στον Πειραιά και αναφέρεται σε βασικές αρχές που αφορούν τον πολίτη - καταναλωτή στις συναλλαγές του, όπως:
* Προσυμβατική ενημέρωση
* Δικαίωμα υπαναχώρησης
* Πώληση καταναλωτικών προϊόντων
* Παραπλανητικές Εμπορικές Πρακτικές
* Επιθετικές Εμπορικές Πρακτικές
* Καταχρηστικοί όροι Συμβάσεων
* Κέντρα αδυνατίσματος και γυμναστήρια
* Ασφάλεια προϊόντων (πλην τροφίμων)
* Ψυχική Υγεία Ανηλίκων
* Διασυνοριακές συναλλαγές
Επισημαίνεται παράλληλα, ότι πριν από οποιαδήποτε αγορά, ο καταναλωτής πρέπει κάνει έρευνα αγοράς ακόμη και για τα φθηνά προϊόντα επιλέγοντας, αυτό που τον συμφέρει περισσότερο και να έχει στο μυαλό του ότιέχει δικαίωμα να αλλάξει γνώμη και να υπαναχωρήσει, ότι έχει δικαίωμα επισκευής, τεχνικής υποστήριξης, αντικατάστασης και ότι έχει δικαίωμα ικανοποίησης σε περίπτωση βλάβης.
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή, η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης υπογράμμισε ότι η δημιουργία μιας καταναλωτικής συνείδησης είναι η θετική απάντηση που οι καταναλωτές μπορούν να δώσουν στις προκλήσεις και τις δυσκολίες της εποχής, προσθέτοντας ότι καταναλωτική συνείδηση σημαίνει να ξέρουμε ότι έχουμε δικαιώματα και να γνωρίζουμε ποια είναι τα δικαιώματα αυτά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr