Η συμφωνία προβλέπει την προβολή της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδαςγια ένα χρόνοσε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τόσο τηλεοπτικά όσο και στο internet,αλλά και την παρουσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού σε «red carpet»,υψηλού επιπέδου γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων τελετών βραβεύσεων και φεστιβάλ ταινιών, όπως αυτά των Καννών και της Ρώμης.
Επιπλέον, ο ΕΟΤ θα είναι ο κύριος χορηγός των νέων ιστοσελίδων του Ε! Entertainment για τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Γερμανία.
«Ταυτιζόμενη με τη λάμψη του Χόλυγουντ και το κόκκινο χαλί, η Ελλάδα μέσω του ΕΟΤ επιχειρεί να προσελκύσει το τζετ σετ όλης της Ευρώπης», δήλωσε ο κ. Brad Wald, Διευθύνων Σύμβουλος της ιδιοκτήτριας εταιρίας του Ε! Entertainment, Comcast International Media Group. «Όλοι στο Ε!, ως «ιδιοκτήτες» του κόκκινου χαλιού, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που θα βοηθήσουμε τον ΕΟΤ να αγκαλιάσει αυτό το δύσκολο κοινό και να ενισχύσει τον τουρισμό για έναν τόσο γοητευτικό προορισμό διακοπών, όπως είναι η Ελλάδα».
«Η Ελλάδα θέτει υψηλούς στόχους ώστε να γίνει μια συναρπαστική πρόταση για τους συλλέκτες εμπειριών της δημιουργικής τάξης» δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Αθανάσιος Οικονόμου. «Τα άτομα που ανήκουν στη δημιουργική τάξη βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση εμπειριών σε βάθος, σχεδόν υπερβατικών. Αναμένουμε ότι μέσω αυτής της συνεργασίας, θα εμπεδωθεί στην συνείδηση του κοινό του E! η εικόνα της Ελλάδας ως ένας προορισμός με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις. Ως ένας ανεξάντλητος τόπος αληθινών εμπειριών», πρόσθεσε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr