Η γενική γραμματεία Καταναλωτή δίνει συμβουλές προς τους καταναλωτές για τις αγορές τους κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη γενική γραμματεία, οι καταναλωτές θα πρέπει:
- Να αγοράζουν με βάση τον οικογενειακό τους προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών τους δυνατοτήτων.
- Να αποφεύγουν την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.
- Να ελέγχουν προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών. Σε περίπτωση ελαττώματος, έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά, ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κτλ)
- Να συγκρίνουν προσεκτικά τις τιμές και δεν μην παρασύρονται από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, ή από επιλεγμένα προϊόντα - «κράχτες».
- Να ζητούν πάντα απόδειξη για τη συναλλαγή τους.
- Να ζητούν η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουν να είναι στην ελληνική γλώσσα.
- Να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που συναντούν (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κτλ) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr