- Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, δεύτερο τρίμηνο. Το δημόσιο κατέχει 55% το οποίο και θα διατηρήσει παρατείνοντας ωστόσο τη σύμβαση παραχώρησης (200-300 εκατ. ευρώ)
- Φάσμα Συχνοτήτων: Τρίτο τρίμηνο του 2011, συμβάσεις παραχώρησης (250-300 εκατ. ευρώ)
- Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα: Τρίτο τρίμηνο, πώληση ποσοστού από το 99,81% που κατέχει το δημόσιο σε στρατηγικό επενδυτή
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τέταρτο τρίμηνο. Η εταιρεία ανήκει σήμερα κατά 100% στο δημόσιο. Σχεδιάζεται η πώληση ποσοστού σε στρατηγικό επενδυτή (10-35 εκατ. ευρώ)
- ΛΑΡΚΟ: Τέταρτο τρίμηνο. Πώληση του 55,19% που ανήκει στο δημόσιο σε στρατηγικό επενδυτή
- Εγνατία: Τέταρτο Τρίμηνο: Συμβάσεις παραχώρησης.
- ΔΕΠΑ: Τέταρτο τρίμηνο με τον σχεδιασμό να βρίσκεται σε εξέλιξη.
Σημειώνεται ότι το χαρτοφυλάκιο του Δημοσίου περιέχει επίσης σημαντικές συμμετοχές σε τράπεζες, ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, παίγνια, συχνότητες, λιμάνια, αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομοι, σιδηρόδρομοι, μεταλλεύματα, δίκτυα ύδρευσης, αμυντικές βιομηχανίες, ακίνητα. Το σχέδιο πολιτικής καλύπτει όλες τις κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων και συνυπολογίζει τέσσερις βαθμούς κρατικής ιδιοκτησίας. Συγκεκριμένα: πλήρης ιδιωτικοποίηση προβλέπεται για τα περιουσιακά στοιχεία που δεν σχετίζονται με τα δημόσια αγαθά και στρατηγικά συμφέροντα. Μια μειωμένη δεσμευμένη κρατική ιδιοκτησία (34%) ή κρατική ιδιοκτησία μικρότερη από 34% με συμφωνίες μετόχων προβλέπεται για αυτά τα περιουσιακά στοιχεία στα οποία πρέπει να διατηρηθεί μια αποτελεσματική διακριτική παρέμβαση. Πλειοψηφικός δημόσιος έλεγχος (τουλάχιστον 51%) προβλέπεται για έναν περιορισμένο αριθμό εταιρειών και περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με δημόσια αγαθά, υποδομές και ασφάλεια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr