Το έργο θα είναι συνολικού κόστους περίπου 150 εκατ. ευρώ και θα υλοποιηθεί σε έκταση ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ, 2.200 στρεμμάτων, ενώ οι στεγασμένοι χώροι θα καλύπτουν περίπου 240 στρέμματα. Θα βρίσκεται δε κοντά στην Αττική Οδό.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, δήλωσε πως μέσα στο 2010 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο σχετικός διεθνής διαγωνισμός και να έχει εγκατασταθεί ο υποψήφιος επενδυτής. Το εμπορευματικό κέντρο αναμένεται να λειτουργήσει το 2013.
Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε το εμπορευματικό κέντρο του Θριάσιου ως ένα μοναδικό έργο, που θα αλλάξει τον αναπτυξιακό χάρτη στις χερσαίες μεταφορές, προσφέροντας ποιοτικές και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, ενώ η θέση στην οποία θα αναπτυχθεί χαρακτηρίζεται στρατηγικής σημασίας, καθώς συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας.
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα, μέσω του διεθνούς διαγωνισμού αναζητείται επενδυτής, ο οποίος θα αναλάβει εξ ολοκλήρου τη χρηματοδότηση του έργου, θα διαχειρίζεται και θα εκμεταλλεύεται το εμπορευματικό κέντρο για χρονική περίοδο 40 ετών.
Σε ό,τι αφορά την κατασκευή του έργου προβλέπονται τρεις περίοδοι: η πρώτη περίοδος είναι διάρκειας 18 μηνών, μέσα στους οποίους θα κατασκευαστούν κτίρια που θα στεγάσουν χώρους περίπου 50 στρεμμάτων. Η δεύτερη περίοδος θα είναι διάρκειας 60 μηνών στη διάρκεια των οποίων θα στεγαστούν χώροι έκτασης 170 στρεμμάτων. Υπάρχει και μια τρίτη περίοδος διάρκειας πέντε ετών, από την ολοκλήρωση της β' περιόδου όπου θα γίνουν προαιρετικά αποθηκευτικοί χώροι σε έκταση περίπου 70 στρεμμάτων.
Σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, όπως διευκρίνισε ο υπουργός, ο επενδυτής θα καταβάλλει στη ΓΑΙΑΟΣΕ ένα ετήσιο εγγυημένο αντάλλαγμα, το ύψος του οποίου δεν προσδιορίστηκε, καθώς και ένα ποσοστό επί του κύκλου εργασιών, το οποίο όμως δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το ετήσιο αντάλλαγμα. Επίσης, ο επενδυτής θα παραχωρήσει στη ΓΑΙΑΟΣΕ το 15% των μετοχών της εταιρίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr