Ειδικότερα, στην έρευνα αυτή περιλαμβάνονται όλα τα πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, που έχουν κατασκευασθεί αποκλειστικώς ή κυρίως για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή επιβατών και είναι νηολογημένα στην Ελλάδα και επιπλέον ανήκουν σε πρόσωπα (φυσικά ή νομικά) που κατοικούν στη Χώρα μας.
Από τα πλοία αυτά, 628 ήταν φορτηγά, συνολικής χωρητικότητας 15.112.281 ΚΟΧ, τα 519 δεξαμενόπλοια, συνολικής χωρητικότητας 22.394.165 ΚΟΧ και τα 933 επιβατηγά και λοιπά πλοία ,συνολικής χωρητικότητας 1.759.025 ΚΟΧ (πίν.1).
Το χρονικό διάστημα Ιανουάριος 2001- Νοέμβριος 2008 σημειώθηκε
-Αύξηση της συνολικής δύναμης των πλοίων κατά 5,7%
-Αύξηση της συνολικής χωρητικότητας των πλοίων κατά 43,7%
-Αύξηση των φορτηγών πλοίων κατά 0,5%
-Αύξηση της συνολικής χωρητικότητας των φορτηγών πλοίων κατά 27,1%
-Αύξηση των δεξαμενόπλοιων κατά 13,6%
-Αύξηση της συνολικής χωρητικότητας των δεξαμενόπλοιων κατά 58,9%
-Αύξηση των επιβατηγών και λοιπών πλοίων κατά 5,4%
-Αύξηση της συνολικής χωρητικότητας των επιβατηγών και λοιπών πλοίων κατά 30,7%.
Οι πίνακες που ακολουθούν εμφανίζουν αναλυτικά στοιχεία της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου. Ειδικότερα:
Ο πίνακας 1 παρουσιάζει την εξέλιξη της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου το χρονικό διάστημα Δεκέμβριος 2000 -Νοέμβριος 2008.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr