Συγκεκριμένα ο κ. Sinha είπε ότι στόχος της εταιρίας είναι να προσφέρει βοήθεια στις εταιρίες που συνεργάζονται σε κάθε τομέα της ναυτιλιακής δραστηριότητας. Εξήγησε ότι η IRC διαθέτει ένα σημαντικό τμήμα Research and Development το οποίο παράγει λύσεις για τις ναυτιλιακές εταιρίες, σε όλους τους τομείς, τεχνικές λύσεις και βοήθεια στα ζητήματα προσαρμογής στους νέους διεθνείς κανόνες (compliance) κυρίως στα περιβαλλοντικά ζητήματα, στα ζητήματα περιορισμού του θείου στα καύσιμα, σε ζητήματα διαχείρισης του water ballast, αλλά και surveys ακόμη και από το στάδιο της ναυπήγησης και υποστήριξη λύσεις ασφάλειας διαδικτύου και μια πλήρη γκάμα online ελέγχων και επιθεωρήσεων.
Πρόκειται δηλαδή για μια εταιρία η οποία παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης και καθοδήγησης σε όλους τους τομείς από την ναυπήγηση μέχρι τη λειτουργία. Ενσωματώνει τις υπηρεσίες Class, Inspection και Quality Management σε ένα «πακέτο» και βοηθάει τις ναυτιλιακές εταιρίες να διαχειριστούν σύνθετα προβλήματα, από το σχεδιασμό και την κατασκευή, μέχρι τη λειτουργία και τη διαχείριση κρίσεων.
Το μεγάλο πλεονέκτημα των υπηρεσιών της IRC, είπε ο κ. Sinha, είναι ότι προσφέρει υπηρεσίες εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, εφάμιλλής με αυτές πολύ μεγαλύτερων εταιριών του κλάδου, αλλά επειδή είναι μικρότερη και έχει χαμηλότερα κόστη, είναι πολύ ανταγωνιστική στις τιμές των υπηρεσιών της. Ένα ακόμη πλεονέκτημα της IRC σύμφωνα με τον κ. Sinha είναι ότι οι πελάτες έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα στελέχη της εταιρίας σε κάθε διοικητικό επίπεδο ανά πάσα στιγμή. Είναι δηλαδή πολύ πιο «προσβάσιμη» εταιρία σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Όσον αφορά στο «καυτό» ζήτημα της εποχής, δηλαδή την μείωση των εκπομπών θείου στα καύσιμα των πλοίων, ο κ. Sinha υποστηρίζει ότι υπάρχουν αρκετές επιλογές για τους εφοπλιστές, ανάλογα με τις δυνατότητες τους, την κατάσταση και την ηλικία των πλοίων τους και τις γενικότερες συνθήκες. Εξηγεί ότι εφόσον τηρούνται οι νέοι κανονισμοί των μειωμένων εκπομπών θείου, δεν έχει σημασία αν αυτό επιτυγχάνεται με scrubbers ή με LNG ή με άλλα συμβατά με τους κανονισμούς καύσιμα και ότι η κάθε εταιρία θα πρέπει να αποφασίσει ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας και δυνατοτήτων της. Και σε αυτό η IRC μπορεί να προσφέρει σημαντική βοήθεια. Πεποίθηση του είναι ότι δεν πρόκειται να δοθεί παράταση στην εφαρμογή των νέων διεθνών κανονισμών, αλλά περιμένει ότι η αγορά θα επιβάλει τελικά πολλαπλές επιλογές που να προστατεύουν το περιβάλλον και ότι αυτό θα είναι μια διαδικασία που θα εξελίσσεται. Σημαντικό ρόλο πχ στην εφαρμογή παίζουν και οι αποφάσεις κρατών και λιμανιών και ανέφερε το παράδειγμα της Σιγκαπούρης και κάποιων κινεζικών λιμανιών που ανακοίνωσαν ότι δέχονται τα scrubbers close loop αλλά όχι open loop. Τα close loop scrubbers έχουν το πλεονέκτημα ότι καθαρίζουν τα κατάλοιπα του θείου και δεν τα ρίχνουν στη θάλασσα, όπως κάνουν τα open loop, αλλά φυσικά έχουν μεγαλύτερο κόστος.
Κατά την επίσκεψη τους στην Αθήνα, οι τρείς managers της IRC, δηλαδή ο Managing Director κ. Suresh Sinha, ο Vice President- Head of Operation κ K. Βhardwaj και ο κ. Santosh Patil, AVP – Business Development θέλουν να ενισχύσουν τους δεσμούς τους με την ελληνική εφοπλιστική κοινότητα και να ανοίξουν δρόμους για νέες συνεργασίες με Έλληνες εφοπλιστές. Η εταιρία IRC διαθέτει παρουσία σε γειτονικές χώρες, στην Κύπρο, στην Τουρκία (στην Κωνσταντινούπολη) , στη Βουλγαρία, στη Μάλτα, σε άλλες Ευρωπαικές χώρες, όπως στη Γερμανία και στην Ολλανδία, αλλά και στις ΗΠΑ και σε πολλές ασιατικές χώρες.
Στην Ελλάδα η εταιρία εκπροσωπείται από τον κ. Στέφανο Ταρασλία, που είναι ο Country Manager.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr