Κατά κράτος κυριαρχούν οι παραδόσεις νεοτεύκτων των αποσύρσεων σύμφωνα τα τελευταία στοιχεία των Platou. Το γεγονός δεν προκαλεί έκπληξη ωστόσο ενισχύει τις ανησυχίες πως η ανάκαμψη δεν θα είναι στρωμένη με ροδοπέταλα.
Στα φορτηγά η σχέση είναι τρία προς ένα καθώς έχει παραδοθεί χωρητικότητα ύψους 46,4 εκ.dwτ, ενώ έχουν αποσυρθεί μόλις 14 εκ. dwt. Στα capsize παραδόθηκαν 20 εκ. dwt και αποσύρθηκαν 5,7 εκ. Η χωρητικότητα τους στο πεντάμηνο Ιανουαρίου- Μαϊου αυξήθηκε κατά 21,2% στα 255,5 εκ. dwt
Στα panamax/kamsarmax η σχέση παραδόσεων προς αποσύρσεις διαμορφώθηκε στο τέσσαρα προς ένα ωστόσο η ενίσχυση της χωρητικότητας παραμένει χαμηλή, μόλις 2,9% στα 130,7 εκ. dwt, ενώ είναι ενθαρρυντικό πως η χωρητικότητα στα handysize υποχώρησε κατά 3% στα 84,2 εκ. dwt.
Στα δεξαμενόπλοια η σχέση παραδόσεων προς αποσύρσεις διαμορφώθηκε κοντά στο 2,5 . Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία παραδόθηκαν Vlcc συνολικής χωρητικότητας 7 εκ. dwt ενώ αποσύρθηκαν 1,7 εκ. dwt, ενώ η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 7,5% στα 180,8 εκ.dwt. Στα suezmax, απoσύρθηκαν 1,6 εκ. dwt και παραδόθηκαν 3,5 εκ.εκ.dwt με την χωρητικότητα να ενισχύεται κατά 7,5% στα 69,7 εκ. dwt, ενώ στα afranax παραδόθηκαν 2,6 εκ. dwt και αποσύρθηκαν 1,6 εκ. dwt.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr