Σε καλύτερη μοίρα βρίσκονται τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου τύπου LR2 ( Long Range) από τα ΜR ( Medium Range) σύμφωνα με την ICAP, η οποία συνιστά στους πλοιοκτήτες να μην σπεύσουν να παραγγείλουν, παρά το γεγονός ότι τώρα τα δεύτερα είναι ελκυστικά. Αν οι πλοιοκτήτες σπεύσουν τώρα να τοποθετηθούν σε δημοφιλείς κλάδους όπως τα LNG και τα MR, σημειώνει η ICAP, τότε αυξάνουν τον κίνδυνο να δημιουργήσουν συνθήκες υπερπροσφορά με συνεπακόλουθες πιέσεις στους ναύλους. Ειδικά για τα MR τονίζει πως η σημερινή ελκυστικότητα τους δεν θα διαρκέσει παρά λίγα χρόνια αφού έχει ξεκινήσει να αλλάζει το τοπίο στα διυληστήρια. Η κάμψη των διυληστηρίων στην Δύση και η αντίστοιχη ενίσχυση τους στην Απω Ανατολή, Μέση Ανατολή και Ινδία, θα αλλάξει τις απαιτήσεις της αγοράς, αφού για την κάλυψη των αναγκών της Δύσης θα μεταφέρονται μεγαλύτερα φορτία με μεγαλύτερα πλοία, δηλαδή LR. Σύμφωνα με την ICAP σήμερα ναυπηγούνται 60-70 MR αλλά μόνο 16 LR ( 80-120.000 Dwt) που αναλογούν μόλις στο 7,4% του κλάδου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr