Η απόφαση της πολυεθνικής είναι το νέο αυτό consept να λειτουργήσει πιλοτικά στην Ελλάδα και από την απήχησή του στους καταναλωτές θα εξαρτηθεί εάν θα επεκταθεί σε άλλες αγορές. Όσον αφορά την ελληνική αγορά, το πλάνο είναι το Νοέμβριο να εγκαινιαστούν σε επαρχιακές πόλεις τα δύο πρώτα καταστήματα Lion Food Stores με προοπτική να φθάσουν τα 60 μέσα στην προσεχή πενταετία. Στρατηγική, που όμως, όπως επισημαίνει ο Βασίλης Σταύρου, θα εξαρτηθεί από την αξιολόγηση της λειτουργίας των πρώτων καταστημάτων που χρονικά θα γίνει το καλοκαίρι του 2009.
Ο συγκεκριμένος τύπος καταστήματοςθα έχει χώρο πώλησης900-1000 τ.μ., και θα προσφέρει 3.000 περίπου κωδικούς προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, σε πολύ οικονομικές τιμές. Σε επίπεδο προϊόντων, η αλυσίδα Lion Food Store θα προσφέρει στον καταναλωτή και επώνυμα αλλά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της ΑΒ με τα εμπορικά σήματα «365» και «Care». Ο οικονομικός στόχος που έχει θέσει η διοίκηση είναι κάθε κατάστημα να πετυχαίνει έσοδα μεταξύ 3-4 εκατ. ευρώ.
Δ. Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr