Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η οριακή αύξηση του κύκλου εργασιών αποδίδεται στον αυξημένο ανταγωνισμό, κύρια σε περιοχές που η ΑΤΛΑΝΤΙΚ έχει δυναμική παρουσία αλλά και στη μείωση κατά 4,4 εκατ. ευρώ των πωλήσεων της θυγατρικής εταιρείας ΒΗΤΑ ΠΙ ΑΕΒΕ η οποία δραστηριοποιείται στη διανομή ζαχαρωδών στη Μακεδονία.
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη ανήλθαν κατά το εννεάμηνο του 2007 σε ευρώ 81,2 εκατ. έναντι ευρώ 90 εκατ. το 2006 σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 9,7%. Μείωση κατά 2,2 μονάδες σημείωσε και το περιθώριο μικτής κερδοφορίας το οποίο διαμορφώθηκε στο εννεάμηνο του 2007 σε 18,5%.
Η μείωση αυτή αποδίδεται τόσο στην ενίσχυση των πωλήσεων χονδρικής, τομέας που λειτουργεί με μικρότερα περιθώρια κέρδους έναντι της λιανικής, όσο και στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η ΑΤΛΑΝΤΙΚ, μειώνοντας σημαντικά τις τιμές λιανικής σε περίπου 1000 ταχυκίνητους κωδικούς, κίνηση η οποία εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας για τη διατήρηση του μεριδίου αγοράς που κατέχει.
Ανάλογα κινήθηκαν και οι υπόλοιπες κατηγορίες κερδών με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) να ανέρχονται στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης σε ευρώ 6 εκατ. έναντι ευρώ 12,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο το 2006.
Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε ζημιές ευρώ 3,7 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 2,5 εκατ. το εννεάμηνο του 2006, ενώ τέλος τα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στο εννεάμηνο του 2007 σε ζημιές ευρώ 3,9 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 1,6 εκατ. το εννεάμηνο του 2006.
Η εταιρία εκτιμά ότι ο ανταγωνισμός που δέχεται σε περιοχές υψηλής σημαντικότητας (π.χ. Εύβοια) πρόκειται να ενταθεί κατά τους προσεχείς μήνες, γεγονός που αναμένεται να επιβαρύνει περαιτέρω τα οικονομικά αποτελέσματα.
Επιπρόσθετα, η συνέχιση της επιθετικής πολιτικής των τιμών στον κλάδο με σκοπό την ενίσχυση του μεριδίου της αγοράς που κατέχει η εταιρεία, και η συνεχιζόμενη διαδικασία εξορθολογισμού του δικτύου καταστημάτων έχουν βραχυπρόθεσμα αρνητική επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα, κινήσεις όμως που αναμένεται να αποδώσουν μελλοντικά.