Τα καθαρά κέρδη της αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα, ανήλθαν στα 2,24 εκατ. ευρώ, έναντι 2,17 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση της τάξης του 3,4%. Τα κέρδη ανά μετοχή της Ηλεκτρονικής Αθηνών ανήλθαν σε 0,13 ευρώ, έναντι 0,13 ευρώ που ήταν στο περυσινό τρίμηνο.
Επιπλέον, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της Ηλεκτρονικής Αθηνών στο τέλος του πρώτου τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 3,67 εκατ. ευρώ, έναντι 3,51 εκατ. ευρώ που ήταν στο τέλος του περυσινού πρώτου τριμήνου, με αποτέλεσμα να παρουσιάσει αύξηση της τάξης του 4,5%.
Στο ίδιο διάστημα τα κέρδη προ φόρων της Ηλεκτρονικής Αθηνών ανήλθαν σε 2,43 εκατ. ευρώ, έναντι 2,46 εκατ. ευρώ που ήταν στο περυσινό τρίμηνο, παρουσιάζοντας μείωση κατά 1,3%.
Σε επίπεδο εταιρίας ο κύκλος εργασιών της Ηλεκτρονικής Αθηνών στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, διαμορφώθηκε στα 46,83 εκατ. ευρώ, έναντι 41,80 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περυσινή χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση 12,03%. Τα εταιρικά κέρδη προ φόρων της Ηλεκτρονικής Αθηνών ανήλθαν σε 2,26 εκατ. ευρώ, έναντι 2,25 εκατ. ευρώ που ήταν στο ίδιο διάστημα πέρυσι, εμφανίζοντας αύξηση 0,48%.
Η εταιρεία αναμένει στην επόμενη χρήση του 2007-2008 έσοδα της τάξης των 245 εκ. ευρώ αυξημένα κατά 35%, κέρδη EBITDA της τάξης των 20 εκ. ευρώ αυξημένα κατά 19%.
Κύρια Σημεία
Η αυξητική πορεία των μεγεθών του Ομίλου y-o-y είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη στρατηγική της εταιρείας, βάσει της οποίας άλλαξε η σύνθεση των πωλήσεων υπέρ των μαύρων συσκευών, ενισχύθηκε το εμπορικό της δίκτυο με την έναρξη λειτουργίας του 51ου καταστήματος στη Θεσσαλονίκη, του Megastore στη Σερβία και του νέου Megastore στο Χολαργό και ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Σαραφίδης.
Σημαντική παραμένει η διαπραγματευτική δύναμη της εταιρείας, η οποία της δίνει τη δυνατότητα να διαθέτει τα προϊόντα της σε ανταγωνιστικές τιμές, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων.
Χαρακτηριστικό στοιχείο της περιόδου αυτής, είναι ότι οι πωλήσεις των κλιματιστικών τριπλασιάστηκαν. Τέλος, τα μεγέθη ευνοούνται από τη ραγδαία ανάπτυξη της επιχείρησης που δραστηριοποιείται πλέον και στον τομέα της τηλεφωνίας και των games.
Κατά τη περίοδο αυτή, η εταιρεία συμμετείχε σε δύο Road shows στο Λονδίνο και η μετοχή της πέρασε στην κατηγορία της υψηλής κεφαλαιοποίησης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
Στόχοι Προοπτικές
Η στρατηγική της εταιρείας για την επόμενη τριετία περιλαμβάνει επενδυτικό πλάνο 25 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, η Διοίκηση της εταιρείας στοχεύει στην εδραίωση της παρουσίας της Ηλεκτρονικής Αθηνών σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στη διάθεση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων με αντίστοιχη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε 19% από 15%.
Βασικοί άξονες για την επίτευξη των στόχων αυτών είναι:
Περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, σημαντικό ρόλο έχει η λειτουργία του Megastore της Ηλεκτρονικής Αθηνών στο Χολαργό, που αναμένεται να συνεισφέρει θετικά τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στην κερδοφορία του ομίλου καθώς και το νέο Megastore στη Λ.Συγγρού που αναμένεται να ανοίξει πριν τα Χριστούγεννα. Επίσης, προγραμματίζεται η δημιουργία τριών νέων Μegastores και η δημιουργία ενός μεγάλου καταστήματος Σαραφίδης εντός του 2008. Στα σχέδια της Ηλεκτρονικής Αθηνών είναι η δημιουργία ενός νέου καταστήματος Σαραφίδη κάθε χρόνο στην περιοχή της Β. Ελλάδος.
Εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων στις ήδη υπάρχουσες αγορές όπου δραστηριοποιείται. Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία του πρώτου καταστήματος στη Σερβία, το πλάνο περιλαμβάνει τη λειτουργία ενός δευτέρου καταστήματος εντός του 2008.
Περαιτέρω ανάπτυξη στα Βαλκάνια. Ειδικότερα, διερευνώνται και διεξάγονται ήδη
διαπραγματεύσεις για χώρους στις αγορές της Βουλγαρίας, της Αλβανίας και Fyrom χωρίς να υπάρχει ακόμα κάτι ανακοινώσιμο. Επίσης, εξετάζεται η αγορά της Ρουμανίας.
Αξιοποίηση των ευκαιριών που παρο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr