Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πολλές και σημαντικές εταιρίες, ενώ η αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν έγινε με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και παραμέτρους, με στόχο την ανάδειξη των εταιριών που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις στην εφαρμογή ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.
Ο διαγωνισμός, που αποτελεί ήδη θεσμό στο χώρο του μάρκετινγκ για πολλά χρόνια στο εξωτερικό, πραγματοποιείται για τρίτη φορά στην Ελλάδα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και τη συμμετοχή στις ειδικές επιτροπές αξιολόγησης, υψηλόβαθμων στελεχών του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, της ΄Ερευνας Αγοράς, καθώς και μελών της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr