Οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 254,01 εκατ. ευρώ (262,82 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2006) και τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) στα 69,64 εκατ. ευρώ (61,34 εκατ. ευρώ).
Στα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group περιλαμβάνονται Έκτακτα Κέρδη 12,5 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superfast X και Κέρδη 27,7 εκατ. ευρώ από συμμετοχές και χρεόγραφα που αφορούν την πώληση του ποσοστού συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών.
Στα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2006 περιλαμβάνονται οι συνεχιζόμενες και οι διακοπείσες δραστηριότητες (αφορούν την πώληση τριών Superfast τον Απρίλιο 2006) και κέρδη 13,29 εκατ. ευρώ από την πώληση των πλοίων Superfast VII, Superfast VIII, Superfast IX, Seajet 2, Πάτμος και Ρόδος και κέρδη 7,09 εκατ. ευρώ από την πώληση μετοχών της Hellenic Seaways και άλλων χρεογράφων.
Τα οικονομικά στοιχεία του Ομίλου για το εννεάμηνο 2007 δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα με αυτά του 2006 λόγω μεταδρομολόγησης τριών πλοίων του Ομίλου (Blue Star 1, RoRos Marin και Nordia) και της προσθήκης του αποκτηθέντος τον Ιούλιο 2006 πλοίου Διαγόρας που δρομολογήθηκε στη γραμμή των Δωδεκανήσων τον Αύγουστο 2006.
Στα αποτελέσματα του εννεαμήνου 2007 περιλαμβάνονται αποσβέσεις ύψους 20,13 εκατ. ευρώ (23,76 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2006) και καθαρά χρηματοοικονομικά έσοδα 13,13 εκατ. ευρώ στα οποία συμπεριλαμβάνονται κέρδη συμμετοχών και χρεογράφων 27,69 εκατ. ευρώ από την πώληση μετοχών των Μινωικών Γραμμών (έναντι καθαρών χρηματοιοκονομικών εξόδων 10,54 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2006).
Μεταβολές Στόλου-Πρόσφατες εξελίξεις
Κατά το εννεάμηνο του 2007 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα με τέσσερα Superfast, ένα Blue Star και ένα RoRo, στη Βόρειο θάλασσα με ένα Blue Star και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με επτά πλοία Blue Star. Ο στόλος του Ομίλου συμπληρώνεται από τρία ακόμα πλοία RoRo (Nordia, Challenge και Shield) που είναι ναυλωμένα.
Στις αρχές του έτους 2007, το Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge σε αντικατάσταση του πωληθέντος Superfast X και το Φεβρουάριο 2007, μετά από διετή επιτυχή εκμετάλλευση στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας, το RoRo Marin ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Βενετία (Porto Marghera)-Πάτρα. Τον Νοέμβριο 2006, η Διοίκηση της Attica Group ήλθε σε συμφωνία με τη γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του RoRo Nordia για δύο χρόνια.
Την 19η Ιουνίου 2007, η Attica Group επώλησε το σύνολο του ποσοστού συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ.
Την 12η Σεπτεμβρίου 2007 η Attica Group ανακοίνωσε την αγορά δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων RoRo έναντι συνολικού τιμήματος 30,4 εκατ. ευρώ. Τα δύο νεοαποκτηθέντα πλοία Challenge και Shield, έτους ναυπήγησης 1998 και 1999 αντίστοιχα, παραμένουν ναυλωμένα μεταξύ Αγγλίας και Ιρλανδίας.
Στις 3 Οκτωβρίου 2007, η Marfin Investment Group Α.Ε. Συμμετοχών (MIG) απέκτησε άμεσα και έμμεσα μέσω της θυγατρικής της MIG Shipping S.A., το 51,64% του μετοχικού κεφαλαίου και του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της Attica A.E. Συμμετοχών. Στις 26 Νοεμβρίου 2007 το συνολικό ποσοστό (άμεσο και έμμεσο) που κατέχει η MIG στο μετοχικό κεφάλαιο και στα δικαιώματα ψήφου της Attica A.E. Συμμετοχών ανήρχετο σε 56,49%.
Στις 23 Οκτωβρίου 2007, η MIG Shipping S.A. υπέβαλε Υποχρεωτική Δημόσια Πρόταση προς τους μετόχους της Attica A.E. Συμμετοχών για την αγορά του συνόλου των κοινών ανωνύμων, μετά ψήφου μετοχών τους, με τιμή αγοράς 5,50 ευρώ ανά μετοχή, τοις μετρητοίς. Αντίστοιχη Υποχρεωτική Δημόσια Πρόταση υπέβαλε η MIG Shipping S.A. και προς τους μετόχους της κατά 48,795% θυγατρικής εταιρίας Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. για την αγορά των κοινών ανωνύμων, μετά ψήφου μετοχών τους, προς 3,83 ευρώ ανά μετοχή, τοις μετρητοίς.
Η διαδικασία των Υποχρεωτικών Δημόσιων Προτάσεων βρίσκεται σε εξέλιξη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr