Την έναρξη της διαδικασίας ενοποίησης μετά τη συγχώνευση (Post-Merger Integration - PMI) ανακοίνωσε η BrandCo.
Το Post-Merger Integration αποτελεί σύνηθες μέρος οποιασδήποτε διαδικασίας συγχώνευσης και στοχεύει στο να εξασφαλίσει τα μέγιστα οφέλη που προκύπτουν από τη συνένωση των εταιρειών. Το έργο PMI αποτελείται από δύο βασικά συστατικά στοιχεία: § Το Decision Committee (Επιτροπή Λήψης Αποφάσεων) που καθορίζει το περιεχόμενο και τους συνολικούς στόχους των αλλαγών, παρακολουθεί την πρόοδο των εργασιών και λαμβάνει τις τελικές αποφάσεις στις προτάσεις που υποβάλλονται από την ομάδα PMI. Το Decision Committee αποτελείται από τους Δ. Δασκαλόπουλο, Σπ. Θεοδωρόπουλο και J. Jenk. § Μία ομάδα PMI, η οποία έχει την ευθύνη του έργου. Η ομάδα αυτή υποστηριζόμενη από 7 εξειδικευμένες υποομάδες από στελέχη όλων των εταιρειών, θα εντοπίζει και θα προτείνει τις αλλαγές που θα έχουν θετική επίδραση στη BrandCo. Η ομάδα PMI θα εξετάζει τις υπάρχουσες πρακτικές, θα σχεδιάζει αλλαγές και θα προτείνει βελτιώσεις. Ο κ. Σ. Νέζης θα είναι επικεφαλής της ομάδας PMI και θα υποστηρίζεται από τον κ. Ν. Στελλάκη της Chipita International και τον κ. Α. Μαυριδόγλου του Ομίλου Δέλτα. Η ομάδα PMI και οι υποομάδες εργασίας, εξετάζουν ήδη διεξοδικά τις δραστηριότητες της BrandCo στο σύνολό τους ώστε να εισηγηθούν προτάσεις για άμεσες και μακροπρόθεσμες αλλαγές που θα δημιουργήσουν αξία. Η ομάδα PMI θα συνεργαστεί στενά με τις υπάρχουσες διοικητικές δομές των υπό συγχώνευση εταιρειών καθώς και με το Executive Board της BrandCo. Η ιδιότητα του μέλους στο έργο PMI λειτουργεί επιπρόσθετα στις ήδη υπάρχουσες, επίσημες αρμοδιότητες των συμμετεχόντων. Σ’ αυτό το στάδιο η ομάδα PMI έχει 5 περιοχές ευθύνης:
1. Την περαίωση των νομικών και οικονομικών διαδικασιών για την «τεχνική» ολοκλήρωση της συγχώνευσης.
2. Τη διασφάλιση της αντιμετώπισης των πρακτικών θεμάτων για τη μετάβαση στο νέο σχήμα και την ομαλή λειτουργία της νέας εταιρείας μετά τη συγχώνευση.
3. Την αποσαφήνιση των περιοχών βελτίωσης παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας των χρησιμοποιούμενων πόρων με προτάσεις για νέες εταιρικές πρακτικές σε θέματα όπως: Ανθρώπινο Δυναμικό, Προμήθειες, Πωλήσεις και Διανομές, Εργοστασιακές υποδομές, Επιλογή και Χρήση ΜΜΕ (Media Buying), Διεθνής Ανάπτυξη, Ανάπτυξη Προϊόντων.
4. Τον προσδιορισμό των ευκαιριών ανάπτυξης της νέας εταιρείας καθώς και των άμεσων οικονομιών (συνεργιών).
5. Την εισήγηση των απαραίτητων αλλαγών στην οργανωτική δομή ώστε να εξασφαλίζεται η εφαρμογή των νέων επιχειρηματικών πρακτικών της εταιρείας. Η BrandCo θα παρουσιάσει τους οικονομικούς στόχους της για την επόμενη τριετία εντός του Μαρτίου 2006. Η BrandCo προβλέπεται να αποκτήσει την επίσημη υπόστασή της ως εταιρεία τον Ιούλιο του 2006.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr