Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία των κατάλληλων προδιαγραφών και υποδομών για τη διατήρηση ενός φιλικού και υγιεινού περιβάλλοντος εργασίας, ενώ οι εταιρείες μερίμνησαν και για την συνολική ατμόσφαιρα των χώρων, ώστε το περιβάλλον εργασίας να είναι ευχάριστο και να παρακινεί τους εργαζομένους. Παράλληλα αναβαθμίστηκαν σημαντικά οι τεχνολογικές και δικτυακές τους υποδομές, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που βασίζεται στην IP τηλεφωνία, και με έμφαση στην ασφάλεια, στην εξασφάλιση αδιάλειπτης λειτουργίας και στο συνδυασμό των καλύτερων τεχνολογικών εργαλείων όπως το σύστημα Conceptus και την πλατφόρμα Unified Customer Interaction της Altitude.
«Η παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησηςτου Ομίλου Εταιρειών Mellon στην Ελλάδα, εκπροσωπούμενες από τις εταιρείες Mellon Οικονομικές Υπηρεσίες, Fintrust και BlueSphere, έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η μετεγκατάστασή μας αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας για την αναβάθμιση της ποιότητας που παρέχουμε στους πελάτες μας. Κατά την διαδρομή μας τονίσαμε την κρίσιμη σημασία του τετράπτυχου πελάτες, εργαζόμενοι, τεγνογνωσία, αγορά. Με την νέα μας υποδομή οι πραγματικές διαστάσεις αυτής της προσέγγισης γίνονται πλέον απτές και κατανοητές προς όφελος του πελάτη, του καταναλωτή και του εργαζόμενου. Πιο συγκεκριμένα, ενισχύεται η δέσμευση προς τους πελάτες μας για παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας μέσα από ένα σύγχρονο τεχνολογικό και γνωσιακό περιβάλλον προς τους εργαζομένους με τη δημιουργία ενός μοντέρνου, λειτουργικού αλλά και οικολογικά προσανατολισμένου εργασιακού περιβάλλοντος και προς την αγορά για ανάδειξη και καθιέρωση τόσο του κλάδου όσο και του επαγγέλματος,» δήλωσε ο Γιώργος Παπασταματίου, Γενικός Διευθυντής της Mellon Οικονομικές Υπηρεσίες και Διευθύνων Σύμβουλος των Fintrust και BlueSphere.
Διαπιστευτήρια της δέσμευσης αυτής, αποτελούν και οι βραβεύσεις που ήδη έχει κερδίσει η δραστηριότητα παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και επικοινωνίας του Ομίλου Εταιρειών Mellon τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Σημαντικότερες αυτών τα δυο τελευταία χρόνια είναι αφενός η συμμετοχή της Mellon Οικονομικές Υπηρεσίες στη λίστα Europes 500 Entrepreneurs for Growth 2006 και 2007. Αφετέρου, κορυφαία στιγμή της επιβράβευσης της πολιτικής και διαφοροποίησης της εταιρείας είναι η κατάταξή της στις 20 κορυφαίες εταιρείες που διακρίθηκαν στο διαγωνισμό Best Workplaces Hellas 2006 και 2007. Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι πρόσφατα τα contact center κέρδισαν την τρίτη θέση στην κατηγορία Best Community Spirit του διαγωνισμού Contact Center World Awards EMEA region για τις πρακτικές ΕΚΕ που εφαρμόζουν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr