Tις τρεις τελευταίες δεκαετίες, o Vijay Govindarajan έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος με πολλές επιχειρήσεις (British Telecom, Ford, Hewlett-Packard, The Home Depot, IBM, J.P. Morgan Chase, Johnson & Johnson, Kodak, New York Times, Sony, κ.α.). Γνωστός και με τα αρχικά του ως VG, o Govindarajan είναι Καθηγητής Διεθνούς Διοίκησης στο Tuck School of Business και ιδρυτής του Κέντρου Διεθνούς Ηγεσίας του Tuck. Είναι, επίσης, διευθυντής του εκπαιδευτικού προγράμματος διεθνούς management Global Leadership 2020 του Tuck, το οποίο απευθύνεται σε στελέχη και εφαρμόζεται, μέχρι στιγμής, σε τρεις διαφορετικές ηπείρους.
Κατά την περίοδο 1980-90, ο Govindarajan μελέτησε σε βάθος την περίπτωση εκατοντάδων στελεχών εταιρειών που ανήκαν στη λίστα Fortune 500 για τον τρόπο που υλοποιούσαν την επιχειρηματική στρατηγική σε όλες τις μονάδες μιας επιχείρησης. Τη δεκαετία 1990-2000 συνεργάστηκε με πολλές παγκοσμίως αναπτυσσόμενες εταιρείες για να βοηθήσει τις θυγατρικές τους ανά τον κόσμο να διατηρήσουν ισορροπία σε θέματα διαφοροποίησης σε τοπικό επίπεδο και ενσωμάτωσης στις πολιτικές του κεντρικού οργανισμού. Από το 2000, έχει επικεντρωθεί στο ζήτημα της καινοτομίας μέσα στις επιχειρήσεις, θέμα που πραγματεύεται και στο τελευταίο του βιβλίο «Ten Rules for Strategic Innovators: From Idea to Execution» (Harvard Business School Press, Δεκέμβριος 2005). Από τις αρχές του 2008, ο VG έχει εγκαταλείψει προσωρινά τα ακαδημαϊκά του καθήκοντα, καθώς η General Electric τον διόρισε ως Ανώτερο Σύμβουλο Καινοτομίας στην εταιρεία και ως τον πρώτο «Professor in Residence στο Πανεπιστήμιο της GE. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο πρόγραμμα της General Electric, στο πλαίσιο του οποίου ο «Γιατρός της Καινοτομίας», όπως ο VG έχει χαρακτηριστεί από το περιοδικό Business Week, θα διδάξει στα στελέχη την έννοια της καινοτομίας και θα συνεργάζεται με τη διοίκησή της για να δίνει συμβουλές και κατευθύνσεις για καινοτομικές ιδέες και πρωτοποριακά projects. ’ρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε πολλά μεγάλα περιοδικά ενώ έχει συγγράψει έξι βιβλία.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της 4ης Νοεμβρίου, ο VG θα βασιστεί στο best seller βιβλίο του «Ten Rules for Strategic Innovators: From Idea to Execution» για να αναλύσει τη στρατηγική του «Box 1-2-3» («Κουτί 1-2-3»), η οποία αφορά στις επιχειρήσεις που προσπαθούν να ενσωματώσουν στον οργανισμό τους νέες πρωτοβουλίες. Το πρώτο κουτί αντιπροσωπεύει το παρόν, το οποίο οι εταιρείες πρέπει να διαχειριστούν - οι περισσότερες όμως θεωρούν ότι αυτό είναι αρκετό από μόνο του. Ασφαλώς και είναι σημαντικό, λέει ο Ο VG, ωστόσο, τα άλλα δυο κουτιά είναι ζωτικότερης σημασίας. Το κουτί νούμερο δύο αντιπροσωπεύει το παρελθόν, το οποίο πρέπει επιλεκτικά να ξεχαστεί και το κουτί νούμερο τρία αναφέρεται στο μέλλον, το οποίο και πρέπει να δημιουργηθεί. Στην παρουσίασή του, ο VG θα δείξει οτι για να εφαρμοστεί επιτυχώς η καινοτομία, δε φτάνει μόνο οι εταιρείες να εισάγουν νέες ιδέες, αλλά χρειάζεται επίσης να επενδύσουν σημαντικά στην οργανωσιακή δομή τους.
Η ημερίδα Vijay Govindarajan on Innovation εντάσσεται στην επιτυχημένη σειρά ετήσιων μεγάλων εκδηλώσεων (Ημερίδες Welch on Leadership, Charan on Profitable GrowthKotler on Marketing, Mintzberg on Management, Porter on Strategy και Moss Kanter on Sustained Success) που καθιέρωσε η KPMG στην Ελλάδα, και στις οποίες φιλοξενούνται κορυφαίες, στον τομέα τους, προσωπικότητες από την ακαδημαϊκή ή επιχειρηματικότητα κοινότητα όλου του πλανήτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr