Τα συστήματα ice (ακρωνύμιο των λέξεων information, communication και entertainment) και ice Digital Widescreen έλαβαν κορυφαίες διακρίσεις, βάσει μια έρευνας που διεξήχθη ανάμεσα σε επιβάτες, από τον Skytrax. Από τον Αύγουστο του 2007 έως τον Ιούνιο του 2008, περισσότεροι από 15 εκατομμύρια ταξιδιώτες, από 93 υπηκοότητες, συμμετείχαν στην παγκόσμια έρευνα, World Airline Survey, του Skytrax, η οποία κάλυψε διάφορους τομείς της αεροπορικής βιομηχανίας.
Ο κ. Patrick Brannelly, Vice President Passenger Communications and Visual Services της Emirates, δήλωσε: «Η παραλαβή αυτού του βραβείου για τέταρτη διαδοχική χρονιά αποτελεί ένα φανταστικό επίτευγμα, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι οι πελάτες μας εκτιμούν την σημαντική επένδυση της Emirates στα εν πτήσει ψυχαγωγίας προϊόντα. Επίσης, πραγματοποιούμε σημαντικές επενδύσεις, στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, για να διασφαλίσουμε ότι οι επιβάτες μας απολαμβάνουν, όχι μόνο το ευρύτερο φάσμα ψυχαγωγίας, αλλά και τη δυνατότητα να επικοινωνούν με την οικογένεια και τους φίλους τους που βρίσκονται στο έδαφος.»
Η Emirates έχει επενδύσει τεράστια χρηματικά ποσά, προκειμένου να παράσχει στους επιβάτες της την καλύτερη εν πτήσει ψυχαγωγία, από το 1992, όταν έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, που πρόσφερε προσωπικές οθόνες τηλεόρασης σε όλες τις θέσεις και στο σύνολο του στόλου της.
Το 2003, η Emirates εισήγαγε το σύστημα ice και σύντομα το ανέπτυξε ως το κυρίαρχο σύστημα ψυχαγωγίας της αεροπορικής βιομηχανίας. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους εκατοντάδες ταινίες, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα, με περισσότερα από 600 κανάλια ψυχαγωγίας. Το περιεχόμενο διατίθεται σε διάφορες γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων της αγγλικής, της αραβικής, της Hindi, της Urdu, της κινέζικής και της ιαπωνικής.
Επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως πρωτοπόρος αεροπορική εταιρεία στον τομέα της εν πτήσει τεχνολογίας, η Emirates εισήγαγε το νέο σύστημα ice Digital Widescreen. Προσφέρει ακόμα περισσότερες ταινίες, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά δίκτυα, καθώς επίσης και περίπου 100 παιχνίδια. Η αεροπορική εταιρεία είναι η πρώτη παγκοσμίως που εισήγαγε ειδικές ρυθμίσεις για τους επιβάτες με δυσκολίες ακοής, που επιθυμούν να δουν ταινίες. Στα νέα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνονται τα MY USB, το οποίο επιτρέπει στους επιβάτες να δουν φωτογραφίες και αρχεία pdf, και My Playlist, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να δημιουργήσουν τις προσωπικές μουσικές συλλογές τους, επιλέγοντας ανάμεσα σε περίπου 10.000 tracks της διαθέσιμης μουσικής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr