Ο Mythos είναι η αυθεντικά ελληνική μπύρα και η μόνη που έχει καταφέρει να κάνει την ανατροπή στην εγχώρια αγορά και να κατακτήσει τις καρδιές των Ελλήνων αλλά και των ξένων καταναλωτών, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που προκύπτουν εξαιτίας της φύσης του ανταγωνισμού. Σ αυτή την επιτυχία συντέλεσαν ο συνδυασμός όλων των παραμέτρων του marketing mix και η διαφοροποιημένη επικοινωνιακή στρατηγική της Μύθος Ζυθοποιία, τα οποία όχι μόνο δίνουν προστιθέμενη αξία στην κατηγορία αλλά φέρνουν και τα επιθυμητά αποτελέσματα που αναγνωρίστηκαν και επιβραβεύτηκαν με το βραβείο Effie.
Η Marketing Director της Μύθος Ζυθοποιία δήλωσε σχετικά: «Με το άκουσμα της λέξης «ΜΥΘΟΣ» η σκέψη γεμίζει εικόνες που για τον καθένα από μας είναι διαφορετικές και μας συνδέουν με στιγμές έμπνευσης, επίτευξης και δημιουργίας. Το βραβείο Effie έρχεται να επιβραβεύσει την έμπνευση που έγινε αποτέλεσμα και τους ανθρώπους και τις εταιρίες που το έκαναν πραγματικότητα - την ομάδα Marketing Mythos - Mythos Red, όλα τα τμήματα της Μύθος Ζυθοποιία, την ομάδα της McCann Erickson, τον Πάνο Ασσιώτη και όλους τους συνεργάτες μας».
Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας συνολικής καμπάνιας, βραβεύοντας τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Διοργανώνονται στη χώρα μας από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr