Ο νέος κανονισμός στοχεύει να δώσει τέλος στην παραπληροφόρηση και στην παραπλανητική διαφήμιση και να διευκολύνει τη σύγκριση ανάμεσα στις τιμές.
Ετσι, οι τιμές που διαφημίζονται θα πρέπει να περιλαμβάνουν το σύνολο των φόρων, τις χρεώσεις του αεροδρομίου, τον επίναυλο καυσίμου ή ασφάλειας, κι όλα τα άλλα έξοδα που μπορεί να προσθέσει μία αεροπορική εταιρεία στη βασική τιμή του εισιτηρίου της.
Επίσης οι προαιρετικές χρεώσεις, όπως φερ ειπείν για τις αποσκευές, ή για τις ακυρώσεις, θα πρέπει να ανακοινώνονται ευθύς εξαρχής με το αίτημα έκδοσης του εισιτηρίου. Και οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να είναι αναγκασμένοι να σημειώνουν ένα τετραγωνάκι για να δηλώσουν πως δεν συμφωνούν με τους όρους.
Ο νέος κανονισμός, που είχε συμφωνηθεί ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο, θα τεθεί σ εφαρμογή αμέσως μετά τη επίσημη δημοσίευσή του από το 2009, 2010 το αργότερο, ανάλογα με την ταχύτητα έγκρισής του από το καθένα ξεχωριστά από τα κράτη μέλη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr