Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη Meda Communication σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ερευνών VPRC σε δείγμα 1.500 Ελλήνων πολιτών.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, η επιτυχία αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά διακρίσεων που έχει αποσπάσει το νερό Ζαγόρι, ανάμεσά τους κι αυτή των Famous Brands στην κατηγορία Εμφιαλωμένο Νερό.
Το Βαρόμετρο Αναγνωσιμότητας & Κοινωνικής Συμπεριφοράς A.S.B.I. (Awareness & Social Behavior Index), αποτελεί τη μεγαλύτερη διαχρονική έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη η οποία υλοποιείται στην Ελλάδα από το 2003. Είναι ένα εξειδικευμένο ερευνητικό εργαλείο συστηματικής παρακολούθησης και ανάλυσης της κοινωνικής δράσης των επιχειρήσεων στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Κύριος στόχος του είναι να μελετήσει τη στάση και τη συμπεριφορά της κοινής γνώμης αναφορικά με την εμβέλεια και την επιρροή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αλλά και των φορέων που την υιοθετούν.
Η Χήτος αναγνωρίζει ότι η μακροπρόθεσμη επιτυχία της εξαρτάται από τη δυνατότητά της να αποκτήσει πρόσβαση σε νέους πόρους, να δημιουργήσει νέες δυναμικές σχέσεις με τις τοπικές κοινωνίες, να διαχειριστεί υπεύθυνα και αποτελεσματικά σύνθετα περιβάλλοντα καθώς και να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Η συνεισφορά, με κάθε δυνατό τρόπο, στην κοινωνία, αλλά και στις τοπικές κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται, αποτελεί χρέος της και αντανακλά τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα αλλά και τις αξίες των στελεχών της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr