Η «BrandZ Ranking» είναι η πρώτη λίστα κατάταξης μαρκών η οποία συνδυάζει την ανάλυση οικονομικών στοιχείων με πρωτογενή ευρήματα έρευνας, με δεδομένο ότι η αξία μιας μάρκαςεξαρτάται τόσο από το συναίσθημα του καταναλωτή όσο και από την δυνατότητα της μάρκας να αποδώσει αυτό το συναίσθημα σε αξία για τους μετόχους.
Η MasterCard κατατάσσεται ως αξία της μάρκας στα 6.970 εκ. δολάρια με αύξηση 52%, συγκριτικά με το 2006.
Σε αντίθεση με άλλες κατατάξεις, η «BrandZ Ranking» βασίζεται σε δημοσιοποιημένα οικονομικά δεδομένα και στοιχεία για τις επιμέρους κατηγορίες των μαρκών καθώς και σε συγκεκριμένα πρωτογενή ευρήματα έρευνας σχετικά με μάρκες. Ακόμη η «BrandZ Ranking» είναι η πρώτη λίστα κατάταξης που επικεντρώνεται σε μάρκες συνδεδεμένες άμεσα με το εμπόριο, παρέχοντας το πρώτο βήμα στην αναγνώριση σημαντικών κινήτρων για την αξία μιας μάρκας καθώς και στα ευρήματα για το πώς θα επηρεαστούν και θα ενεργοποιηθούν αυτά τα κίνητρα. Η εταιρεία Millward Brown, έχει μέχρι σήμερα διενεργήσει περισσότερες από 1 εκατομμύριο συνεντεύξεις με καταναλωτές σε όλο τον κόσμο για έναν αριθμό 5.000 μαρκών παρέχοντας με αυτό τον τρόπο την πιο ευρεία κάλυψη των επιμέρους κατηγοριών που ερευνά από όλες τις άλλες κατατάξεις.
Σχετικά με την επιτυχία αυτή της MasterCard, ο Γεώργιος Σιδέρης, Περιφερειακός Διευθυντής της MasterCard Europe στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Η MasterCard είναι πολύ ευχαριστημένη που συμπεριλήφθηκε στην παγκόσμια κατάταξη των 100 πιο ισχυρών μαρκών. Είναι για όλους εμάς μεγάλη επιβράβευση να βλέπουμε πως η σκληρή δουλειά που καθημερινά κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια, φέρνει αποτελέσματα και οι καταναλωτές παγκοσμίως αντιλαμβάνονται την αξία του σήματος MasterCard και τον ρόλο που έχει στην καθημερινή τους ζωή. Με την έρευνα της Millward Brown βλέπουμε πως εκτός από τα υλικά στοιχεία του σήματος της MasterCard ξεχωριστή σημασία έχουν και τα άυλα στοιχεία της μάρκας τα οποία της δίνουν μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές και στο μυαλό των καταναλωτών.»
Σημαντική συνεισφορά στην παραπάνω επιτυχία έχει και η πολυβραβευμένη διαφημιστική καμπάνια της MasterCard Priceless: «Μερικά πράγματα είναι ανεκτίμητα. Για όλα τα άλλα, υπάρχει η MasterCard», η οποία χαίρει ιδιαίτερης αναγνώρισης και εκτίμησης παγκοσμίως, μιας και θεωρείται μία από τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες διεθνώς μέχρι σήμερα. Αυτή η παγκόσμια καμπάνια είναι ήδη στον αέρα για περισσότερο από μια δεκαετία, σε 96 χώρες και 45 γλώσσες ταυτόχρονα και διαμορφώνει το πλαίσιο το οποίο χρησιμοποιεί η MasterCard για κάθε μορφής επικοινωνία. Αυτό που ξεκίνησε ως διαφημιστική καμπάνια, το 1998, έγινε σταδιακά μια «πλατφόρμα μάρκετινγκ» και διαμορφώνει σήμερα την παγκόσμια τοποθέτηση της μάρκας MasterCard. Χάρη σε αυτή την ριζοσπαστική τοποθέτησης της MasterCard η μάρκα έχει διαφοροποιηθεί στην αγορά βάσει των άυλων στοιχείων της.
Επιπλέον η αξία της μάρκας της MasterCard έχει ενισχυθεί από την σταθερή και ισχυρή παρουσία της στον τομέα των αθλητικών χορηγιών. Η MasterCard υποστηρίζει με υπερηφάνεια, από το 1992, τις σημαντικότερες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις στην Ευρώπη (UEFA EURO και UEFA Champions League). Επιπροσθέτως, συμμετέχει ενεργά σε αθλητικές χορηγίες και στις υπόλοιπες ηπείρους (π.χ. στην Ν.Ζηλανδία υποστηρίζει την εθνική ομάδα ράγκμπι «All Blacks», στον Καναδά το «Memorial Cup Tournament» και στις Η.Π.Α το τουρνουά γκολφ «PDA»).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr