Οι αναλυτές της JATO τοποθέτησαν τη Fiat μπροστά από τις Peugeot (141,9 g/km), Citroen (142,2 g/km), Renault (146,4 g/km), Toyota (141,9 g/km), Ford (149,1 g/km), Opel/Vauxhall (152,9 g/km), Volkswagen (161.7 g/km), BMW (176,7g/km) και Mercedes (188,4 g/km).
«Τα αποτελέσματα αυτής της σημαντικής ανάλυσης ανταμείβουν τη σταθερή προσήλωση της Fiat στην εξεύρεση καινοτόμων λύσεων για τη μείωση των επιπέδων των εκπεμπόμενων ρύπων και του CO2», εξηγεί ο Lorenzo Sistino, managing director της Fiat Automobiles. Ο στόχος της Fiat είναι πάντα να μένει κοντά στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων και η στράτευσή της σε αυτό το στόχο δε σταματάει εδώ. Ανεξάρτητα από τις αποφάσεις των αρχών στην Ευρώπη, ο στόχος μας εξακολουθεί να είναι να πετύχουμε το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 για τα αυτοκίνητα της Fiat μέχρι το 2012. Η Fiat σκοπεύει να το πετύχει αυτό με την εισαγωγή ενός σχεδίου δράσης στον τομέα των κινητήρων και των συστημάτων μετάδοσης, επιπλέον της χρήσης του Eco Drive, της καινοτόμου εφαρμογής που αναπτύξαμε με τη Microsoft και η οποία έχει τη δυνατότητα -μέσω της θύρας USB του ευπροσάρμοστου συστήματος Blue&Me- να αναλύει τα στιλ οδήγησης των οδηγών, βοηθώντας τους να βελτιστοποιήσουν τη συμπεριφορά τους, όσον αφορά στη μείωση της κατανάλωσης και κατά συνέπεια των εκπομπών ρύπων.
Η Fiat είναι μία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που προσφέρει την καλύτερη απάντηση, παγκοσμίως, στην ανάγκη να περιοριστούν οι επιπτώσεις των μεταφορών στο περιβάλλον. Η Fiat προτείνει συγκεκριμένες λύσεις που είναι προσιτές για τον καθένα και είναι σήμερα διαθέσιμες για την επίτευξη αυτού του σημαντικού σκοπού.
Αξίζει επιπλέον να αναφερθεί, ότι η Fiat είναι πρωτοπόρος στην Ευρώπη στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων, τα οποία εξ ορισμού σέβονται περισσότερο το περιβάλλον. Για παράδειγμα, δύο χρόνια νωρίτερα από το προβλεπόμενο, τα Fiat 500 και Fiat Bravo προσφέρουν ήδη κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου) έτοιμους για τις προδιαγραφές Euro 5. Και μέχρι τα τέλη του 2009, οι περισσότεροι κινητήρες σε όλη τη γκάμα της Fiat θα είναι έτοιμοι για τις προδιαγραφές Euro 5.
Η Fiat είναι επίσης ο πρώτος κατασκευαστής που ανέπτυξε την τεχνολογία Multijet που χρησιμοποιείται σε όλα τα αυτοκίνητα ντίζελ νέας γενιάς και είναι από τους πρωτοπόρους παγκοσμίως στον τομέα της κατασκευής αυτοκινήτων που κινούνται με φυσικό αέριο (περισσότερα από 50.000 πουλήθηκαν πέρσι στην Ιταλία). Η Fiat επίσης πιστεύει ότι οι κινητήρες φυσικού αερίου (σχεδόν αποκλειστικά μεθανίου) αποτελούν αυτή τη στιγμή την πιο κατάλληλη και έτοιμη προς χρήση τεχνολογία για την επίλυση των προβλημάτων ρύπανσης στις αστικές περιοχές. Κι αυτό λόγω της θετικής επίδρασης του φυσικού αερίου σε ό,τι αφορά τα περιβαλλοντικά οφέλη (μείωση κατά περίπου 23% των εκπομπών CO2 και πρακτικά μηδενισμός των σωματιδίων), αλλά και σε οικονομικό επίπεδο. Η Fiat, πρωτοπόρος σε αυτή την τεχνολογία, είναι ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει την γκάμα Natural Power στα προϊόντα χαμηλών ρύπων που διαθέτει, μια μεγάλη ποικιλία οχημάτων με κινητήρες διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου-βενζίνης), συστήματα έτοιμα να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες μιας μεγάλης κατηγορίας χρηστών, συμπεριλαμβανομένων και των επαγγελματιών: σε αυτά περιλαμβάνονται τα Doblo (και Doblo Cargo), Punto (και Punto Van), Multipla, Panda (και Panda Van) -καθώς και το Grande Punto, που αναμένεται στην αγορά μέχρι το τέλος του χρόνου.
Εξακολουθώντας την έρευνά της για εναλλακτικά καύσιμα, η Fiat μειώνει το μέγεθος των κινητήρων της -ντίζελ και βενζινοκινητήρων- όπως ήδη έχει δείξει με τις νέες οικογένειες 1.4 T-Jet και 1.6 Multijet. Ειδικότερα, η υιοθέτηση ενός υπερσυμπιεστή νέας γενιάς, σε συνδυασμό με ένα κινητήρα μικρότερου κυβισμού, επιτρέπει την επίτευξη επιπέδων απόδοσης που είναι ανάλογα ή ακόμα καλύτερα από αυτά μεγαλύτερων κινητήρων, αλλά με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr