Σύμφωνα με το Mariano Dima, Executive Vice President, Marketing & Products της Visa:«Οι έμποροι δεν θα πρέπει να υποτιμούν τον αντίκτυπο που θα έχει στις επιχειρήσεις τους η κατανόηση των καινοτομιών των ηλεκτρονικών πληρωμών από τους καταναλωτές -ειδικά όσον αφορά στην προτίμηση των καταναλωτών στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις αλλά και στη διαφοροποίηση του brand σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στη Visa Europe αντιλαμβανόμαστε τη δυναμική αυτή, ενδιαφερόμαστε να συνεργαστούμε με εμπόρους για να τους βοηθήσουμε στη χρήση της δικής μας τεχνολογίας πληρωμών που θα μειώσει τα λειτουργικά τους έξοδα και θα αυξήσει σημαντικά τα κέρδη τους. Με την έκθεση αυτή, ελπίζουμε να προσφέρουμε στους εμπόρους χρήσιμες πληροφορίες για το πώς η καινοτομία, η τεχνολογία και η κατανόηση των καταναλωτών μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη επιχειρηματική επιτυχία.»
Αντλώντας στοιχεία από εκτενείς καταναλωτικές έρευνες που διεξήχθησαν από τη Visa Europe στη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Πολωνία και τη Μ. Βρετανία το 2006 και το 2007, η έκθεση της Visa Europe (Visa Europe Consumer Insights Report) αποκαλύπτει ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιθυμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους χωρίς να προσθέτουν περισσότερο άγχος στην ήδη δύσκολη καθημερινότητά τους. Το άγχος του σύγχρονου τρόπου ζωής όχι μόνο δυσχεραίνει τη διαχείριση του χρόνου των καταναλωτών, αλλά κάνει και πιο δύσκολη τη διαχείριση των χρημάτων τους.
Με δεδομένη αυτή την πίεση, οι καταναλωτές πλέον εκτιμούν τις μικρές καθημερινές χαρές περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και επιλέγουν εμπόρους που αναγνωρίζουν και ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες τους. Οι μικρότερες ουρές, το εμπόριο μέσω διαφορετικών καναλιών, η ευγενική εξυπηρέτηση, καθώς και η δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μία σειρά διαφορετικών τρόπων πληρωμών, αποτελούν τις βασικές προσδοκίες των καταναλωτών.
Τα βασικά συμπεράσματα που μπορεί να εξάγει κάποιος από την αναφορά Visa Europe Consumer Insights Report για τους εμπόρους περιλαμβάνουν τα εξής:
- Το να προσφέρεις μία πλήρη σειρά πληρωμών δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα επιλογής - Παρ΄ όλο που τα μετρητά είναι η μέθοδος πληρωμών που προτιμάται σε μερικές περιοχές της Ευρώπης, η προτίμηση των καταναλωτών απέναντι στις κάρτες αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Επιπλέον, οι καταναλωτές ενοχλούνται από τους εμπόρους που είναι επιφυλακτικοί απέναντι στη χρήση των καρτών, καθώς οι πληρωμές με μετρητά είναι συχνά περισσότερο χρονοβόρες και μπορούν να μειώσουν τον έλεγχο των εξόδων.
- Η τεχνολογία Chip and PIN είναι μία σημαντική εξέλιξη με οφέλη, τόσο για τους εμπόρους, όσο και για τους καταναλωτές. Οι έμποροι μπορούν να αναμένουν μία σειρά νέων, συναρπαστικών εξελίξεων, διαθέσιμων αποκλειστικά και μόνο μέσω της τεχνολογίας Chip and PIN. Οι εξελίξεις αυτές συμπεριλαμβάνουν τις «ανέπαφες» (contactless) πληρωμές όπως το Visa payWave, τις προπληρωμένες κάρτες, τις κάρτες πολλαπλών χρήσεων, την άμεση έκδοση καρτών σε καταστήματα και τις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου
- Η σημασία της προσέγγισης μέσω διαφορετικών καναλιών - οι έμποροι πρέπει να αναλογιστούν τα οφέλη όλων των ειδών του λιανικού εμπορίου - συναλλαγές μέσω internet, συναλλαγές στο φυσικό περιβάλλον, συναλλαγές στα περίπτερα και self-service - και να επενδύσουν στην κατάλληλη τεχνολογία πληρωμών, έτσι ώστε να εξασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να πραγματοποιούν ασφαλείς συναλλαγές σε κάθε περίσταση. Αυτό συμπεριλαμβάνει την υιοθέτηση πρωτοβουλιών για ασφάλεια, όπως το Verified by Visa και το dynamic passcode authentication, καθώς και την αποδοχή των ανέπαφων (contactless) συναλλαγών, όπως το Visa payWav.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr