Η αγορά on line προϊόντων Zara Home θα είναι δυνατή σε 13 ευρωπαϊκές χώρες: Ελλάδα, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πορτογαλία, και Σουηδία. Στις χώρες αυτές οι καταναλωτές θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν τα προϊόντα της αρεσκείας τους ηλεκτρονικά, από ένα κατάλογο με περισσότερα από 2.000 κομμάτια από όλες τις συλλογές του Zara Home και του Zara Home Kids.
Σύμφωνα με στέλεχος της διοίκησης της ελληνικής θυγατρικής μολονότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην χώρα βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο τα περιθώρια σε σχέση και με ότι ισχύει στον ευρωπαϊκό χώρο είναι σημαντικά. Μέχρι στιγμής, όπως αναφέρει η ίδια πηγή τα πρώτα αποτελέσματα από το εγχείρημα του ομίλου στην ελληνική αγορά έχουν ξεπεράσει τις αναμενόμενες προβλέψεις. Στο πλαίσιο αυτό ο επιχειρηματικός σχεδιασμός της ελληνικής θυγατρικής είναι η παράλληλη ανάπτυξη τόσο των ηλεκτρονικών πωλήσεων όσο και του δικτύου καταστημάτων Zara Home. Τα τελευταία είναι σήμερα τα τρία και το πλάνο προβλέπει τη δημιουργία δύο ακόμη σημείων, ένα στην Ομόνοια και ένα στο Κολωνάκι, πριν από τα τέλη του έτους.
Υπενθυμίζεται ότι τα πρώτα καταστήματα Zara Home εγκαινιάστηκαν τον Αύγουστο του 2003. Εξειδικεύονται στα είδη επίπλωσης σπιτιού, με έμφαση στα λευκά είδη, τα διακοσμητικά αντικείμενα κ.ά. Σήμερα λειτουργούν σε 18 χώρες 174 καταστήματα, από τα οποία 22 εγκαινιάστηκαν φέτος, ενώ το 70% αυτών βρίσκεται εκτός Ισπανίας. Οι πωλήσεις της αλυσίδας το 2006, ξεπέρασαν τα 139 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μία αύξηση 78% συγκριτικά με τον προηγούμενο έτος. Παγκοσμίως ο όμιλος Ιnditex διαχειρίζεται ένα δίκτυο από 3.512 καταστήματα, εκ των οποίων τα 2.946 αναπτύσσονται σε ευρωπαϊκά κράτη. Ειδικότερα στην ελληνική αγορά το δίκτυο του ομίλου απαρτίζεται από 105 σημεία και συγκεκριμένα 43 Zara, 14 Pull & Bear, 10 Μassimo Dutti, 18 Bershka, 9 Oysho, 3 Stradivarius, 5 Kiddys Class και 3 Ζara Home.
Οσον αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις οι τιμές πώλησης είναι όμοιες με αυτές των καταστημάτων Zara Home και οι αγορές θα γίνονται στο νόμισμα της κάθε χώρας μέσω πιστωτικής κάρτας. Παράλληλα οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν χρήση για τις αγορές τους και της Affinitty Card Visa, κάρτα του Ομίλου Inditex, για τις χώρες εκείνες στις οποίες είναι διαθέσιμη.
Η αποστολή των προϊόντων στους πελάτες θα γίνεται το αργότερο εντός δέκα ημερών από την ηλεκτρονική παραγγελία με τους όρους επιστροφής και αλλαγής που ισχύουν για τις αγορές στα καταστήματα. Επιπλέον, οι πελάτες θα μπορούν να επιστρέφουν στα καταστήματα της αλυσίδας τα προϊόντα που έχουν αγοράσει μέσω Ιντερνετ και για τα οποία δεν έχουν μείνει ευχαριστημένοι.
Η επέκταση του ομίλου Ιnditex στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων αναμένεται να φουντώσει» τον ανταγωνισμό στον κλάδο των ειδών σπιτιού που αποτιμάται περί τα 700 εκατ. ευρώ. Σχεδόν το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν σήμερα παρέχουν στον καταναλωτή την δυνατότητα να ενημερωθούν μέσω των site που διατηρούν για τα προσφερόμενα προϊόντα τους, τις προδιαγραφές αλλά και την τιμή πώλησής τους. Δύο από αυτές όμως έχουν εισέλθει δυναμικά και στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Πρόκειται για την εταιρεία Planet Home του ομίλου Γιαννούλα και τον όμιλο Agelco που ελέγχει 49 καταστήματα Kosta Boda και 3 Happyland Kουζείν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr